marius paulsen Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 er bilen på bildet nok senket eller bør bilen senkes mere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Syns det der såg ganske bra ut faktisk..noe sånnt eg vil ha på min..har hatt nok skamsenkede biler, er altfor upraktisk hvor mye er den senket den på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiberkneip Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 den er lav nok ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Så bra ut det der. Sånn jeg vil ha min også. Så den ikke "ser" senket ut liksom, men at det ser bedre ut i hjulbuene en originalt... Hvor mye er den på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Pen den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 mellom 30-40mm synes også den så fin ut,kanskje jeg skal kjøpe et sånn sett da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 det var jo helt perfekt senking da. når dekk kanten går i ett med hjul buen så er det jo sinnykt pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 ...slik senking er flott PaulsenBrothers! Perfekt spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 mer en nok spør du meg... men det ble ikke ille.. forran ble det perfect! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 da kjøper jeg et slikt sett da,hvor får man kjøpt bilstein dempere? og hvilken type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 www.auto-trio.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 men vilken type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Original Bilstein Standard demper Sport Heavy duty (farge gul) Sprint Senke demper (farge gul) pss/pss9 Justerbart understell http://auto-trio.imaker.no/cgi-bin/auto ... &aktiv=213 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 da var fjærer kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Hvor mye betalte du? kun fjører? Må få min ned litt og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå