Bmw-Racer Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Hei alle sammen Å takk for alle svar.Bilen en (bmw 316 e30)Med forgasser.Den har gått 207000,etter telleren-håper det stemmer- Hva må man ut med for en bytte motor?Tenker da på motor fra en bil skrot.Da må en kansje ha innsprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 tenkte på d.. hvis det er gjennomslag i stemplene, så vil bensinen vaske bort olje smurningen til sylindrene, så da vil etterhver motoren skjære seg i sylindrene.. dette har jeg på opptil flere disel motorer! kan være ventilene som ikke tetter, eller ventil styringene som begynner å bli slitt.. men istede får å overhele en 316 motor tror j heller jeg hadde kjøpt en motor fra høgger'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 hei. Er ikke bensin pumpa din på selve blokka på motoren din? vist den er det så har du dårlig pakning eller er lekasje på pumpa så render den ned i oljen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Du Aroid! pompa står rett på toppen.Så der er du kansje inne på noe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 ja e tror nok du må se på pumpa din du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 hmm.. husker ikke helt hvordan det var, men bensina kunne komme fra stempla .. enten om det er sprekk i toppen eller noe, husker dessverre ikke veldig mye av forklaringa jeg selv fikk, men er mulig å få bensin i olja ja.. Njæ da hadde nok comp testen vist dårlig utslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå