TronniE46 Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Jeg kjøpte på fredag "rullgardin" til bakruta, orginalt, hos Autozentrum i Oslo. Det virker som alt er med, men da jeg leste på esken stod det "this pakage does not contain intallation instructions, please print out and give them to the customer" Finnes det instruksjoner for dette på internett, eller har noen av dere gutta her inne peiling på hvordan dette monteres? Tronni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 http://mysite.verizon.net/nappa6/other/RearSunshade.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 hva koster slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 http://mysite.verizon.net/nappa6/other/RearSunshade.pdf Takk Maxmix, men har du denne til solgardin som ikke er elektrisk? Den jeg kjøpte var ikke elektrisk, så den kosta ca 1300-1600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Det er en ganske stor prosess egentlig, jeg ante ikke det når jeg kjøpte. Heldigvis har jeg en kamerat som har gjort det noen ganger. I korte trekk: 1. Ta ut sitteputa i baksetet. Trykk på den knappen, og den spretter nesten ut. Dette er det letteste. 2. Ta ut ryggen i baksetet. Bare å røske til. Går også greit. Så må du passe på med beltene og sånn, de må også "av" på en måte. 3. Fjerne begge nakkestøttene. Bare dra opp. Kan være festet med lås. Da får du til å fjerne denne om du løfter hattehylla litt opp. 4. Ta ut hattehylla. Høyttalerne kan du få til å tre igjennom, men det er like greit å nappe av ledningen. 5. Den "stanga" som er på solgardina, skal monteres nedi den kanten bak på hattehylla. Bor hull til festene. Pass på at den blir sentrert. 6. Gjør alt motsatt, og ha en tøffere bil Jeg kjøpte også til sidevinduene, det er tøft! Og lettere Total pris i Tyskland: Litt over 1700kr. Altså 11-1200 billigere enn her på berget. (GS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Kjempe bra. da ble det solgardin på meg også. Ganske strøkent, kjøpte også de til siderutene. De var lettere å monere ja. HE HE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Fikk det til ja? Bra! Fikk du bruk for "anvisningen" min? hehe.. Legg gjerne ut noen bilder om du har mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Skal se om jeg får til det en dag, Må få igang prosjekt stereoanlegg også. Tenkte å ta bilder når den er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå