edition Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 monterte coilovers i helga, å justerte selvsagt inn høyden etter sommer skoene! snakk om klaring! http://eurofoto.no/show_image_stream.ph ... 580&dy=435 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Gikk fint det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Var ikke mye å gå på der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 felgbeskyttelseskanten på dekket tar akkurat i... muli jeg må gå ned en dim på dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Du må nok det eller mindre innpress /spacer. Når dette begynner å leè på seg blir det verre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 har kjørt med den slik.. går fint! var litt gnikkelyd dem første 200 mtr. det lèer ikke på seg her... fjørskåla og felgen står bom fast i forhold til kverandre! men må nok gå ned til 225/40-18 ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Nå har ikke jeg coilovers, men 10x18" gikk fint på min også - helt til den fjæret skikkelig ned.. da satt jeg igjen med Rondell-stempler i demperne.. I vanlig eller oppjekket stilling hadde jeg ca. en cm å gå på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 får prøve meg frem med litt smalere dekk... er forann dette her, bak gikk det kjempefint med 265/35... er en sjangs å ta, men ryker det så ryker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 FK sett du har? Monterte samme på min i sommer, med samme problem, bare der tok felgen borti! skaffet et par 6mm spacere, etter det er alt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 FK sett du har? Monterte samme på min i sommer, med samme problem, bare der tok felgen borti! skaffet et par 6mm spacere, etter det er alt perfekt stemmer det, ja åssen stiller bilsvaksynte seg til spacere på godkjenning? får du dem med tuv? har bare hørt om at spacere er bannlyst.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Er noen spacere som kommer med TUV, men da er de kun laget for en type bil og relativt kostbare. De "universale" er ganske så bannlyste blandt bilsvaksynte. Pass også på at du kun får montert "lime lodd" på felgene når de skal avbalanseres ved ev. dekkbytte. "Slå lodd" (for aluminiums hjul) som er vanlig å bruke på felgens bakre kant hos deg, kan forårsake stor skade ved kontakt da det ikke er noen klaring igjen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 ja, får satse på at det går greit på godkjenning med 225 dekk, åsså kjøre med spacere til vanlig for sikkerhetsskyld! pesonlig gir eg alltid beskjed ved dekkomlegging at eg kun skal ha limte lodd. dem får ikke lage striper i mine felger på innsiden en gang! så den saken er biff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Det er bra. Kjedelig å dra med lodda en runde eller 5 langs kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 hehe.. liten klaring der ja... tror j ville hatt på spacer der gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå