Larslol Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Vel, nå er jeg hjemme fra hamar med min nye bil en 1983 modell BMW 323i E30. Mods: Senket 60/40 front/bakfanger ( uvisst hvilke ) Effektanlegg øyelokk m3-vinge ++++++ Planer: fikse diverse feil og småplukk: Vindusveiv førerside lås passajerside er brutt opp lås bakluke er brutt opp hanskerom er brutt opp mekke ny ISO kontakt til spiller ( tyvene nappa den med seg tror jeg ) de som ikke skjønte det, så har det vært innbrudd i bilen.... bilder kommer asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Gratulerer Fin. Hvor ble dette bilde tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Gratulerer Fin.Hvor ble dette bilde tatt? det vet jeg ikke...... var bildet som lå i annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 gjort et brukbart kjøp der tror jeg. hvertfall prismessig ringte på den der for en kompis for en ukes tid siden men ble ikke noe av handelen da kompisen min var for opptatt med jobbing på sjøen. fyren var faktisk interessert i å bytte med en sliten ford sirævva å nice bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Nydelig E30 tror du har gjort et bra kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 gratulerer! den så da riktig pen ut! kan ikke si jeg har sett den før, men det har jo ikke noe med saken å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 titta på denne jeg og. ser pen ut. M-tech2 skjørt ser det ut som? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Gratulere så mye D momo rattet tilhørte min gamme e30,., hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Fin bil Gratulerer så mye! Misunner deg shadowlinen. Hvordan vet "alle" prisen? Sett annonsen? Hva måtte du gi for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Så ikke værst ut den. Og stoler fra sedan Cosworth også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Bimmerlars: Fikk en billigere enn annonsen.... men noen vet det ja M3cabriolet: den har gått i hamar en stund.... til dere andre... TAKK :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 kjempe fin bil, så ut som du hadde mtech2 bakfanger, og hvertfall framfanger.. men bare litt pirk, tåkelyktene dine, skaff noen originale i stedet, mye penere.. men kjempe fin bil:D Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 kjempe fin bil, så ut som du hadde mtech2 bakfanger, og hvertfall framfanger.. men bare litt pirk, tåkelyktene dine, skaff noen originale i stedet, mye penere.. men kjempe fin bil:D Grattis takk takk, det kommer noen orginale etterhvert, først må alt av låser byttes, og alt som ble ødelagt under innbruddet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 hmmmmm, fant ut spilleren i bilen ikke funker, så nå må jeg kjøpe ny noen som har en billig cd spiller med 4*45W å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå