Jonass Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Har du fire av de felgene som står foran på bilen? Selge de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Har du fire av de felgene som står foran på bilen?Selge de? de er allerede solgt til min kjære far.... han kjøpte pigg til de andre felgene.... og betalte årsavgifta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Bare hos meg at bildene ikke kommer frem fordi domenet har problemer?*fix, Lars* er nok du som er retardo.... kom innom å se på kjærra neste gang du er på kløfta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 faen..... kjørelyset på høyresiden funker faen ikke.... er ikke lampa fant jeg ut.... er strøm og alt..... noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 fikk låsene for 300+frakt.fargen er mye bedre IRL enn på bilder...... men..... må nok lakkes opp på nytt... mye riper og steinsprut kan jeg spørre hvor du bestilte det fra? var jo drit billig da.... nytt eller brukt? også for å være litt ON topic: gleder meg til å se mer bilder med sommerhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 jøss...ser ut som eit bra kjøp detta. er den like fin som bildene viser? korleis er den motor messigt og rust? sitter stødigt og godt i dei stolane der. solgte nok ein cd-spiller for ikkje så lenge sia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 fikk låsene for 300+frakt.fargen er mye bedre IRL enn på bilder...... men..... må nok lakkes opp på nytt... mye riper og steinsprut kan jeg spørre hvor du bestilte det fra? var jo drit billig da.... nytt eller brukt? også for å være litt ON topic: gleder meg til å se mer bilder med sommerhjula fikk du "lite" brukt..... han kjøpte de, kjørte i 2 uker og vraka bilen..... lurer egentlig om hjula passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Vel, da må bilen settes på verksted, fordi den personen som har hatt bilen før har mongo opp hele ledningsnettet. + da tar de alt det andre som fikses...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 ok, fant ut at, lista med feil, blir lengre og lengre olengre og...... Låser må byttes Hanskerom må byttes Kjørelys funker ikke Parklys funker ikke grøftelys funker heller ikke Panservaier har ryki feil med bremsen ( tror det er luft i bremsene ) Oljetempmåler funker ikke ( begge 2 ) Går bare på 3 syl når motor er kald ( som da resulterer i at den ikke går på tomgang ) har fortsatt tilgode å fjerne wonderdritten som fulgte med bilen cdspiller må kjøpes inn vindusveiv er knekt panser-hendel er knekt som dere ser, har jeg mye å sette fingra i, hvis noen vet hvordan noe av det kan fikses, si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars78 Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Tøff sak det der! Problemene i lista di er jo ikke allværden da , bilen er jo gammel...Lykke til med fix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 Tøff sak det der! Problemene i lista di er jo ikke allværden da , bilen er jo gammel...Lykke til med fix takk, vel når det er første bil og ikke altfor mye kunnskaper så er det ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 Da var kjørelyset fikset ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 da røyk speedo istad....... faen heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 lurer på om det er noe problem å rense kontakt til speedo i diffen...... åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå