gosh Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Går det ann ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 klart det går !! men det kan jo godt hende atter det hadde vært mye bedre å kjøpe en annen motor, billigere og mere driftsikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 jada, men skal pine ut den lille fismotorn nå, så blir det vel verre etterhvert:D hehe takk for råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 stakkar 316. motor! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 hehe, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 hvorfor kjoper du deg ikke bare en 318is motor eller setter inn 325 motoren som står i avartaren din? koster jo penger og bygge turbo, pluss tid, og tid er vel penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 hvorfor kjoper du deg ikke bare en 318is motor eller setter inn 325 motoren som står i avartaren din?koster jo penger og bygge turbo, pluss tid, og tid er vel penger? tjæ, tid tar det vel med å bytte motor å ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 evt. hva skal jeg gjøre da? Hvilken turbo osv ? Noen som vet noen sider? Gi forslag som burde gjøres for å pine ut denna 1.6 litern mest mulig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 pure-pf.com står det jo en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Gosh: Bruk søk funksjonen litt og let etter info. Det står _MASSE_ om turbo her på forumet, der folk som Pedi, propan, torebmw ++ har mange vettuge innlegg. Og forresten...det tar mye lengre tid å bygge turbomotor enn å skifte en motor! Turbomotor kommer du ihvertfalll ikke under 50 lapper på hvis det skal være holdbart. Og effekten vil ikke bli helt vill den heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Ok *slåpåfingra* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Å bygge turbomotor uten å åpne motoren å få ned komp er bare tull.. synes jeg. Så du må uansett ut med motoren skal du ha noe særlig effektøkning(hvis du ikke bruker tykkere pakning). En T3/25? kunne kanskje gjort seg? Drei ned stempla, eller kjøp MLS toppakning f. eks fra PPF, og skaff deg en IC. Tilleggssprut er vel kanskje en fordel? Jeg selger muligens Haltech F5 tilleggssprut og Microdynamics tenningsforskyver, med to tilleggsdyser. Send PM om interessen er der Lad 0,8 bar på dette oppsettet og kanskje det blir holdbart? Får jo litt mer drag enn det var før du begynte ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... ?id=180228 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Å bygge turbomotor uten å åpne motoren å få ned komp er bare tull.. synes jeg. Så du må uansett ut med motoren skal du ha noe særlig effektøkning(hvis du ikke bruker tykkere pakning). En T3/25? kunne kanskje gjort seg? Drei ned stempla, eller kjøp MLS toppakning f. eks fra PPF, og skaff deg en IC. Tilleggssprut er vel kanskje en fordel? Jeg selger muligens Haltech F5 tilleggssprut og Microdynamics tenningsforskyver, med to tilleggsdyser. Send PM om interessen er der Lad 0,8 bar på dette oppsettet og kanskje det blir holdbart? Får jo litt mer drag enn det var før du begynte ihvertfall! selge tinga? blir det datasprut nå da el? hehe... jeg kjørte 1,2 med det oppsettet uten tenningsbank og det funka fett! Stort bedre enn det tror jeg du neppe får til uten datasprut! det sa hvertfall han som hjelpa meg å mappe bilen når jeg hadde disse delene, men jeg fikk kun glede av de en kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå