Gå til innhold

Turbo på E30 316


gosh
 Share

Anbefalte innlegg

hvorfor kjoper du deg ikke bare en 318is motor eller setter inn 325 motoren som står i avartaren din?

koster jo penger og bygge turbo, pluss tid, og tid er vel penger? :whatever:

tjæ, tid tar det vel med å bytte motor å ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh: Bruk søk funksjonen litt og let etter info. Det står _MASSE_ om turbo her på forumet, der folk som Pedi, propan, torebmw ++ har mange vettuge innlegg.

Og forresten...det tar mye lengre tid å bygge turbomotor enn å skifte en motor!

Turbomotor kommer du ihvertfalll ikke under 50 lapper på hvis det skal være holdbart. Og effekten vil ikke bli helt vill den heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bygge turbomotor uten å åpne motoren å få ned komp er bare tull.. synes jeg. Så du må uansett ut med motoren skal du ha noe særlig effektøkning(hvis du ikke bruker tykkere pakning). En T3/25? kunne kanskje gjort seg? Drei ned stempla, eller kjøp MLS toppakning f. eks fra PPF, og skaff deg en IC. Tilleggssprut er vel kanskje en fordel? Jeg selger muligens Haltech F5 tilleggssprut og Microdynamics tenningsforskyver, med to tilleggsdyser. Send PM om interessen er der :)

Lad 0,8 bar på dette oppsettet og kanskje det blir holdbart? Får jo litt mer drag enn det var før du begynte ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bygge turbomotor uten å åpne motoren å få ned komp er bare tull.. synes jeg. Så du må uansett ut med motoren skal du ha noe særlig effektøkning(hvis du ikke bruker tykkere pakning). En T3/25? kunne kanskje gjort seg? Drei ned stempla, eller kjøp MLS toppakning f. eks fra PPF, og skaff deg en IC. Tilleggssprut er vel kanskje en fordel? Jeg selger muligens Haltech F5 tilleggssprut og Microdynamics tenningsforskyver, med to tilleggsdyser. Send PM om interessen er der :)

Lad 0,8 bar på dette oppsettet og kanskje det blir holdbart? Får jo litt mer drag enn det var før du begynte ihvertfall!

selge tinga? blir det datasprut nå da el? hehe... jeg kjørte 1,2 med det oppsettet uten tenningsbank og det funka fett!

Stort bedre enn det tror jeg du neppe får til uten datasprut! det sa hvertfall han som hjelpa meg å mappe bilen når jeg hadde disse delene, men jeg fikk kun glede av de en kveld da :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...