TOREBMW Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 hehe..da var det jaggu meg surt at jeg kjøpte meg dyyyre bremser da til min..bortkasta penger sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Bare godkjenningsprosessen er en omfattende affære. Bremsene må nok bygges om ja, dyrt. S38B35 har 286hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 jaja da er det jo greit da, bare å bytte:) noen som veit hva som burde brukes da el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Alpina kansje?? de selger kit på Koed til ca 10k pluss frakt og mva..... Hartge brukte jo de bremsene på H35 24 med 330hk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 jaja da er det jo greit da, bare å bytte:) noen som veit hva som burde brukes da el? Minstekrav er komplett M3 E30 understell. Det er godkjent opp til S38B38 sine 340hk. Men da må du nok innom TÜV/Dekra for å godkjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Litt OT: kjører du en hvit eller svart E30 rundt omkring i Ås, kristov? Lurer på om jeg har sett deg seh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Litt OT: kjører du en hvit eller svart E30 rundt omkring i Ås, kristov? Lurer på om jeg har sett deg seh! Nei kjører ingen E30 for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Okey Kom en hvit en driftende på kroerveien istad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 noen som veit hvordan det er med turbo på s38b35 motoren el? jævelig mye som må byttes og gjøres el? dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 noen som veit hvordan det er med turbo på s38b35 motoren el? jævelig mye som må byttes og gjøres el? dyrt? Skal du ha det driftsikkert kan du regne med 50-100k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 noen som veit hvordan det er med turbo på s38b35 motoren el? jævelig mye som må byttes og gjøres el? dyrt? Skal du ha det driftsikkert kan du regne med 50-100k Minst såpass ja.Og enda så burde du ha god greie på ting,så du kan gjøre ting selv.50-100k i deler tenker jeg vi sier,og du er ennå ikke "værst i gata" da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 jaja da er det jo greit da, bare å bytte:) noen som veit hva som burde brukes da el? Minstekrav er komplett M3 E30 understell. Det er godkjent opp til S38B38 sine 340hk. Men da må du nok innom TÜV/Dekra for å godkjenne. Dette stemmer ja. Men dette er jo egentlig pinglebremser etter min mening, men det er jo ikke jeg som godtar de på biltilsynet heller... Ikke særlig store oppgraderingen i forhold til standard 325i-bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 noen som veit hvordan det er med turbo på s38b35 motoren el? jævelig mye som må byttes og gjøres el? dyrt? Skal du ha det driftsikkert kan du regne med 50-100k Minst såpass ja.Og enda så burde du ha god greie på ting,så du kan gjøre ting selv.50-100k i deler tenker jeg vi sier,og du er ennå ikke "værst i gata" da. Var akkurat det jeg tenkte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå