mossel Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Jeg har funnet ut at min nåværende front/bakfanger blir for dumt å kjøre med på vintern (bilen blir for lav). Så da må jeg gå til innkjøp av en orginal front og bakfanger som jeg kan bruke i vinter månedene. Noen (helst i sør/øst norge) som har dette liggende til en okay pris? Forresten dette er jo likt på coupe og sedan, men er det også likt på touring og compact? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas85 Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Jeg har orginal bakfanger og frontfanger til E36 coupe, delene befinner seg i buskerud! Hilsen Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Har org fanger til Compact du kan få kjøt billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Noen flere som vil selge, send meg en pm, med prisant. og gjerne bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå