Gå til innhold

Angel Eyes for diesel (E46)

Clint
 Share

Anbefalte innlegg

Har installert Angel Eyes på min 330Xd, Predator Chromium, og har et lite problem :? . Jeg kan ikke finne trigger ledningen som skal være rød med gule prikker og hvit strek i ECUen. Er dette noe som skyldes dieselen eller er jeg blind? Har funnet en lik ledning bak hanskerommet, men er usikker på om denne kan brukes. Noen som vet om alternativer, eller hvor ledningen skal være?

Takker for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se etter en grønn tykk ledening..

Finner ikke en tykk grønn ledning heller, i ECU'en... se om jeg får tatt et bilde i morgen. Har touring, men det skulle vel ikke bety noe :shock:

Okei, er det mye mekking med ledninger og greier? Kunne tenkt meg et sett som var lett å koble.

Har ikke så mye peiling på mekking jeg, men dette var ganske enkelt (bra veiledning med bilder). Viktig å være forsiktig, mye plast. Hadde det ikke vært for triggeren (som skal slå dem på....duh) hadde det hele gått som en lek. (Skal på service om 1 mnd.. kanskje jeg får det ordnet da?) :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og klikket litt, regner, men du ser sånn noenlunde. Blank finnish, og chromium på baksiden. Lagt bilde inn på profilen, håper det kommer frem da. Må kjøre med døra open for at de skal være på..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...