Clint Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Har installert Angel Eyes på min 330Xd, Predator Chromium, og har et lite problem . Jeg kan ikke finne trigger ledningen som skal være rød med gule prikker og hvit strek i ECUen. Er dette noe som skyldes dieselen eller er jeg blind? Har funnet en lik ledning bak hanskerommet, men er usikker på om denne kan brukes. Noen som vet om alternativer, eller hvor ledningen skal være? Takker for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Hei Clint. Jeg kjenner ikke til dette. men jeg har tenkt på å skaffe meg angeleyes på min E46. Var det enkelt å montere, og hvor bestilte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Se etter en grønn tykk ledening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Er det ikke litt teit med angeleyes på E-46 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Er det ikke litt teit med angeleyes på E-46 da? Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Enig med Lien. Angeleyes er fett uansett Jeg så på angeleyes på www.bimman.com men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge, noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Angeleyes er forbeholdt oss fiffen som har orginal Angeleyes kjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Angeleyes er forbeholdt oss fiffen som har orginal Angeleyes kjerre Teit du er da, som har uorginale felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clint Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Grønn tykk ledning, skal se etter det..takker. Bestillte på https://jlevistreetwerks.com/ gikk halvannen uke før jeg fikk dem og et par timer for å montere dem. Og det ser vanvittig bra ut.... når kupelyset er på da..men det løses forhåpentlig med en grønn ledning da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Okei, er det mye mekking med ledninger og greier? Kunne tenkt meg et sett som var lett å koble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clint Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Se etter en grønn tykk ledening.. Finner ikke en tykk grønn ledning heller, i ECU'en... se om jeg får tatt et bilde i morgen. Har touring, men det skulle vel ikke bety noe Okei, er det mye mekking med ledninger og greier? Kunne tenkt meg et sett som var lett å koble. Har ikke så mye peiling på mekking jeg, men dette var ganske enkelt (bra veiledning med bilder). Viktig å være forsiktig, mye plast. Hadde det ikke vært for triggeren (som skal slå dem på....duh) hadde det hele gått som en lek. (Skal på service om 1 mnd.. kanskje jeg får det ordnet da?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Okei, Lyser de bra på avstand eller ville du kjøpt noe som var sterkere? Hvordan "coating" har du inni lysa? blank finnish eller? Kunne du lagt ut bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clint Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Har vært ute og klikket litt, regner, men du ser sånn noenlunde. Blank finnish, og chromium på baksiden. Lagt bilde inn på profilen, håper det kommer frem da. Må kjøre med døra open for at de skal være på..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Er det ikke litt teit med angeleyes på E-46 da? Nei! jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Tenkte jeg skulle bestille noen selv, hva syntes dere om DDE RAPTOR 8000K? skjekk dem på www.bimmian.com/46 Men hva er egentlig vitsen i å ha "heated"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå