Gå til innhold

Årsmøte BMWCCN avd Vestfold 2006

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Tror at neste utgave av Fahrfreude leveres med BMWCCN sin DVD, så da må du jo være medlem :lol: .

Man får uansett tilsendt alle årets utgaver av bladet uansett når på året man blir medlem. Men når det er sagt så lønner det seg å melde seg inn i starten av året om man vil bli medlem. Det er nemlig kalenderår det går på, ikke 1 år fra innmelding..

Jeg ble medlem nå forrige uke, da får ikke jeg bladene fra i fjord?

Sikker på det du sier om at det ikke gjelder 1 år fra innmelding?

En kamerat, jondepon her på forumet, ble medlem da vi var på cnn treffet på våler i sept, og på hans medl. kort står det, gyldig fra: den og den datoen i sept 05 til samme dato neste år... Så jeg er ganske sikker på at du tar feil der :?::?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det hos meg og. Meldte meg inn i nov. 05, og det står gyldig til nov. 06. Tåpelig å betale 450 kr for litt over en mnd :lol:

Ja, såklart, derfor var det slik at om man meldte seg inn i de siste 2 (eller noe) månedene i året fikk man de "på kjøpet", og var egentlig medlem for neste år. Men det er flott hvis de har endret det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var årsmøte over, hyggelg kveld dette :D . Møtte over 20 stk, som var veldig bra fikk jeg fortalt(dette var mitt første møte med BMWCCN Vestfold).

Oppfordrer alle medlemer som tilhører Vestfold være med på de aktivitetene som kommer utover, følg med på terminliste på BMWCCN avd. Vestfold :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...