Bebis Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Yes, Jeg prøver igjen.. Jeg har veldig mange ting som slenger her hjemme nå om dagen håper noen andre kan bruke dette.. Jeg har følgende ting: Pioneer GEX-P6400TVP Tv-Tuner med anntenne sett.. Fjernkontroll til AVH-P6500DVD Orginale Baklykter til E36 Coupe har et sett til Sedan også.. GPS Antenne tror denne er universal. Microfon tror denne også er universal. Den andre styreenheten er den som man koblet radioanntenna inn.. Mest av dette selges Pga innbrudd. Alt av min navigasjon og entertainment ble stjålet da jeg og dama sto på skøyter der i 1 time.. Ikke annbefalt! Vet ikke hva jeg skal ha for disse tingene så gi gjærne BUD! =) Sånn så det ut før ;( Sånn så det ut før ;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Hva skal du ha for den pioneer spilleren..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Kan gi 200,- for lyktene til sedan, men da må de være pene.. (Budet må du bare klage på, for har ikke peil på hva jeg skal by.. Har knekt noe metallgreier inne i lykta jeg allerede har, slik at det ene baklyset ikke lyser).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Nye originale lykter koster 1243,- per STYKK på GSbildeler. Så hvis dem er strøkne, så burde vel kanskje 200,- paret være litt i billigste laget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 pris på spilleren med sjerm å det som trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Nye originale lykter koster 1243,- per STYKK på GSbildeler. Så hvis dem er strøkne, så burde vel kanskje 200,- paret være litt i billigste laget? Hvem sa det ikke var lov prøve seg? (får sjå ka eier'n sei) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Dere har missforstått meg litt. Jeg har hatt innbrudd de tokk spilleren på bildet.. Jeg skal selge masse stash som jeg ikke hadde fått montert feks. Tv tuneren og ting de ikke fikk tatt Sedan lyktene ser sånn ut.. Det er en liten skade på den ene et lite flak som har falt av med det syns ikke når du har montert dem og bagasjerommet er lukket. Kr 450,-?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Hvor mye skal du ha for tv tuneren og antenna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Det er helt nytt ligger i esken enda andri brukt.. Har sett på pris hva det koster nå tror det var noe nermere 3500. kan vel ta 2500 for alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Høres bra ut det. Den passer til Pioneer AVH-P5700?? det er slik med touch screen, passer det til denne modellen da? er veldig int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Yes! Den passer =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Har vi en DEAL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 TV-Tuneren er fortsatt til salgs! Satt ned pris til 2000,- ((((BILLIG)))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Tuneren er SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå