BMW_POWER Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 hallays, hvor får man tak i billige og greie støtdempere? noen tips? tenkte og kjøpe bilstein sprint, men de kommer seg på 6000,- + ..vet ikke helt om jeg gidder satse så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Jeg venter på Supersport dempere og fjærer til min E30, kan komme tilbake med hvordan de er så snart de er på bilen Billige var de ivertfall... Satser på de er her i månedsskiftet.. www.eyecandyracing.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Jeg venter på Supersport dempere og fjærer til min E30, kan komme tilbake med hvordan de er så snart de er på bilen Billige var de ivertfall... Satser på de er her i månedsskiftet..www.eyecandyracing.no jaaa, noen erfaringer med disse ? er veldig rimelig da! tenkte og bestille til min E36..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Zero erfaringer atm, men om du surfer litt på feks bilforumet.net så finner du ut litt... Var ikke verre enn at jeg bestilte meg ett sett ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 prøv cobra suspension, complet sett til 4600 til bilen min, du kan bare ringe dette nummeret 69280562 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blade77 Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Kjøpte, Bilstein Sprint til min e-30 her og det var billig og greit. www.koed.dk Spør etter Daniel, han er norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 apex er vel billig å greie. er det jeg har å er ihvertfall fornøyd. har ikke erfaring med så mye annet heller men.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 ring gs, veit om flere som handla fjører og dempere der for en billig penge og var godt fornøyd etterpå. var kanskje apex når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rohose Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Kjøp støtdemperne på Torshov Bilrekvisita!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*ALPINA Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Jeg kjører med sorte Alko gassdempere og Jamex senkefjærer på min E34. Det finnes bedre løsninger men IKKE til Kr.3.300,- for dempere og fjærer!!!!!!! Alko-demperne fungerer svært godt på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Må man betale toll på varer fra koed? Noen som veit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Hvor kjøpte du den "pakken", BMW*ALPINA? Dette er sportsdempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Bilstein sprint!! supre dempere, og god kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Men da igjen for dyrt for trådstarter, som han nevner i første post Ikke alle som har råd til slikt, selv om det er god kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Naivell.. Kjøp Apex eller det billigaste settet til Fk da..f.eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå