Gå til innhold

Valg av sommerdekk

Morten318
 Share

Anbefalte innlegg

Har sendt litt mail rundt og fikk fra Big Wheels i Kristiansund/sand. I mailen tilbake så jeg to type dekk som var ukjente.

-sonar

-wanli

Noen som har erfaring med disse to? regummiert?

Om dere har andre forslag så gjerne kom med de, men kjøper ikke dyre dekk bak som slites pga camber.

Dimmen er 225/45-17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marangoni zeta er meget gode dekk, holder lenge og.. :wink:

Dei du henviser til har eg ikkje høyrt om, kansje pga eg bruker kun kjente. :?

Hvor selger de disse og hva ligger de på ipris?

Har aldri hørt om de to jeg la ut om heller, men håper andre har det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke noen navn på billigdekk, men vis du skal ha noe billig anbefaler jeg at du ringer rundt til levrandører\selgere av landbruks\industriele maskiner...

de tar ofte inn noen parti med vanlige bildekk og selger videre uten noen særlig stor fortjeneste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt litt mail rundt og fikk fra Big Wheels i Kristiansund/sand. I mailen tilbake så jeg to type dekk som var ukjente.

-sonar

-wanli

Noen som har erfaring med disse to?

Har hørt om begge dekktypene, relativt billige saker, og så klart ikke de beste dekkene man kan ha på en BMW :)

Men skal visstnok være brukbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om begge dekktypene, relativt billige saker, og så klart ikke de beste dekkene man kan ha på en BMW :)

Men skal visstnok være brukbart!

Ville du kjøpt dekk til et par tusen kroner dekket somslites av camberet bak? går et sett bak i året nesten vett.. Har ikke verdens økonomi heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er din senket så sinnsykt mye bak altså?

Har ikke du 60/40 Apex?

jo, men var overdrevet med at det spiser, men hakke råd til å punge ut flere laken per dekk..

Takk for alle tips.. Får sende flere mail rundt å høre litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Viko at Marangoni er gode dekk, men holdbarheten vet jeg ikke om jeg er enig i. De jeg har heter Marangoni Zeta Linea og er i 235/40-18". De er myke i gummien og sitter derfor bra, men varm asfalt og litt inspirert kjøring så viser det på dekkene.. Uansett koster de vel en del mer enn Wanli & co..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Viko at Marangoni er gode dekk, men holdbarheten vet jeg ikke om jeg er enig i. De jeg har heter Marangoni Zeta Linea og er i 235/40-18". De er myke i gummien og sitter derfor bra, men varm asfalt og litt inspirert kjøring så viser det på dekkene.. Uansett koster de vel en del mer enn Wanli & co..

hmm, merkeleg, har vart 2 sesonger med litt aktiv kjøring med M5´en :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...