Lelle Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Hei! Har akkurat kjøpt meg en 319 Touring, og jeg er stolt og glad. Det som mangler i den er at det står en kassetspiller. Jeg vil gjerne ha en CD spiller - men det er flåpris å kjøpe hos BMW. Vet noen om noen, eller en som passer godt til sort og karbon. Venter i stor spenning Lelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 e30 e36 ellere46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lelle Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Har en Ipod - 30 giga video som evt kan kobles til Lelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lelle Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Det er en 318 Touring - 2000 modell !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 vist det er veksler utgang på spilleren så selger ovex hær på forumet ipod adapter til bruk sammen med orginalspiller! ellers så koster det litt i overkant av 2000 kr +moms og frakt å kjøpe orginalspiller på ebay.de! har nettopp kjøpt dærfra og er fornøyd med den,husk at du må ha den gamle typen cd spiller! er runde plugger på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Det er en som har annonsert på bmwccn.no tidligere at han selger spillere..dette er nye cd-spillere fra fabrikk og eg fikk en pris på 3500kr med frakt.. Mener han heter Kjetil Blom...nummeret hans er vertfall 91714207 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lelle Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Hei! Takker for veldig god hjelp, nu blir det CD i bilen Lelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå