Grommern Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 hei, var på bilradiospesialisten nå... så så jeg en pakkeløsning til 1990,- crazy price som de kalte det... det er med forsterker(sony), høytalere(jbl) og subwoofer(jbl). jeg ska bare ha et enkelt anlegg i bilen min(e36 coupe). lurte på om dette tilbudet passer meg som vil ha både litt bass og fin lyd... målet er at det skal låte litt bedre enn det orginale som sitter i bilen:P og noen som har korekkte mål for kassen jeg ska lage meg... Takker for alle som vil hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grommern Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Det blir nok mere lyd i bilen enn hva du har nå. Kom med litt info om bassen skal jeg finne kasse til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 alt er jo stortsett bedre enn orginal anlegg, og er du ikkje saa veldig kravstor saa holder det nokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grommern Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 den ska ta liten plass... og den skal passe fint inn i en 36 coupe:) + at det skal høres bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 den ska ta liten plass... og den skal passe fint inn i en 36 coupe:) + at det skal høres bra ut... Du må fortsatt gi ut info om antall elementer som skal brukes til subwooferen. Størrelsen på ellementet/ellementene og den slags. Det er de opplysningene en bruker for å finne ut størrelsen på basskassen. Utformingen av kassen kan først beregnes etter disse opplysningene for så å se hvordan det kan integreres best mulig i bagasjerommet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå