Frode H. Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Det er riktig at selve stolene er like men såvidt jeg har klart å finne frem til er de kun levert i èn type stoff og kun i E30 M3 Sport Evolution. M3 GT finnes forresten kun i E36 utgaven og har helt andre stoler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 nå skal ikke j bland meg i hva disse stolene kommer fra men j har like i min bil Dem er kjøpt løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Og jeg kan bare si at de er utrolig gode å sitte og se film i... Uansett hvor de kommer fra og hva det egentlig er... Gode er de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 hmm kunne få samme stoler for 3 tusen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 ja dem er helt sjef. brodern har sparco justerbare og dem er ikke noe gode syns j men han syns jo motsatt da så. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Reca ... dZViewItem dem er billige her å men dem ser ikke helt top ut da. frakt koster nok litt for et par men går man sammen flere og kjøper fra et firma og fyller en pall tror j ikke dem blir så dyre. mine er nye og like de som er på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå