Stormbringer Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Noen som har tips til plassering av sub. i en 318 Touring? Har lyst til å montere sub. i bilen, men har ikke plass til en basskasse. Rottwieleren trenger all den plassen den kan få. Eneste plassen som jeg kan tenke meg er å rive ut reservehjulet og plassere den der, kan det bli noe bra det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grommern Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Du kan jo alltids sette en subber i skipose hullet du har i midten i baksetet... Hvis du har det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 WOW hvor stor hund har du hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Noen som har tips til plassering av sub. i en 318 Touring?Har lyst til å montere sub. i bilen, men har ikke plass til en basskasse. Rottwieleren trenger all den plassen den kan få. Eneste plassen som jeg kan tenke meg er å rive ut reservehjulet og plassere den der, kan det bli noe bra det? Veldig bra sted å plassere subben det. Bare prøv å hold den ren for vann og grus.. Og tenk litt på bikkja! Vist du skal lage deg kasse der er det greit å bruke glassfiber så får du brukt hele (vist du trenger det da) Jeg har noen ferdig kappede glassfiberrør som passer nedi der som jeg kan selge. Så slipper du å støpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå