Gå til innhold

Sub i e34 sedan


Anbefalte innlegg

Går med tanker om å montere sub. Den løsningen jeg har klekket ut så langt er basskasse i bagasjerommet og å lage hull der som armlenet er for å få bedre lyd i kupeen. Jeg vil ikke lage hull i hattehylla. Problemet er at jeg bruker bagasjerommet mye så da er det dumt å måtte ta ut kassa hver gang. Å montere en høyttaler på bakseteryggen har jeg heller ikke lyst til ettersom jeg legger ned seteryggene rett som det er for å få med varer. Er det noen som har forslag til en annen løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns løsninge din hørtes bra ut jeg.

Jeg har en subbkasse på ca 28 liter og den kan jeg snu mot bakseteryggen og ha armlene nede for mere lyd. Ellers så har jeg den vendt bakover og armlene på plass. På denne måten får jeg en kontant og presis bass i bilen. HUSK du skal ikke bare høre bassen, du skal kjenne den :wink:

Jeg anbefaler at du får deg en kasse og prøver deg frem for vi er alle forskjelige og liker forskjelige musikk og lyd :D

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epoxy? For å lime fast gitteret?

nei til å støpe "kassen" :o:o

så støper du fast litt trevekr i ytterkant på kassa, så har du anledning til å skru fast topplokk og element! så kan du senke ned elementet i topplokket, sånn at gitteret passe akkurat nedi, og fukter på topp med topplokket! da slipper du både skruing og liming av gitter. som sagt så hadde jeg det slik i min gamle bil, og det bagasjerommet ble brukt kver dag til barnevogn, handleposer osv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...