Jan e34 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Går med tanker om å montere sub. Den løsningen jeg har klekket ut så langt er basskasse i bagasjerommet og å lage hull der som armlenet er for å få bedre lyd i kupeen. Jeg vil ikke lage hull i hattehylla. Problemet er at jeg bruker bagasjerommet mye så da er det dumt å måtte ta ut kassa hver gang. Å montere en høyttaler på bakseteryggen har jeg heller ikke lyst til ettersom jeg legger ned seteryggene rett som det er for å få med varer. Er det noen som har forslag til en annen løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg syns løsninge din hørtes bra ut jeg. Jeg har en subbkasse på ca 28 liter og den kan jeg snu mot bakseteryggen og ha armlene nede for mere lyd. Ellers så har jeg den vendt bakover og armlene på plass. På denne måten får jeg en kontant og presis bass i bilen. HUSK du skal ikke bare høre bassen, du skal kjenne den Jeg anbefaler at du får deg en kasse og prøver deg frem for vi er alle forskjelige og liker forskjelige musikk og lyd Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Hjulbrønn! Og pungtering på boks i hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg må vel ha en form for gitter over høytaleren da. Fins det slikt å få kjøpt hos bilstereoforhandlere? Må tåle litt vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Disse funker fint. Har ikke brukt dem i akkuratt sånnen montering, men de tåler en good del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 ja det går fint! hadde det slik i gamlebilen, å kommer til å bygge i brønnen nå og! bare å handle epoxy på et båtbyggeri eller lignende! billig og bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Epoxy? For å lime fast gitteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Du får kjøpt gitter på nesten alle bilrekvisita forhandlere.. jeg kan skaffe gitter men jeg har det ikke på lager eller i bestilling nå. noen gitter limes mens noe gitter skrur du. Gitter koster ikke så mye det koster så lite at jeg hadde noen jeg kastet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Epoxy? For å lime fast gitteret? nei til å støpe "kassen" så støper du fast litt trevekr i ytterkant på kassa, så har du anledning til å skru fast topplokk og element! så kan du senke ned elementet i topplokket, sånn at gitteret passe akkurat nedi, og fukter på topp med topplokket! da slipper du både skruing og liming av gitter. som sagt så hadde jeg det slik i min gamle bil, og det bagasjerommet ble brukt kver dag til barnevogn, handleposer osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Noen som har bilder av en kasse som er montert i reservehjul brønnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 kan legge ut rundt den 3. feb. sitter i havet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Har du høytalere i hattehylla bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Ja, der de er plassert orginalt. 10 eller 12 cm høyttalere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå