Gå til innhold

Åpning på stempelringer


sh0rty^
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann

Skal bytte stempelringer på min m20b25 ( uten katalysator ) Før turbobygge.

Noen som vet hva åpningen på ringene skal være? Eller burde være.

Med tanke turbo også.

Tror de må files til før jeg setter dem inn.

Har lite erfaring på dette så trenger litt hjelp

Takker for alle svar og innspill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å rakke ned på ringen, men Go Gapless på www.totalseal.com ;)

Det er verdt å se på hvertfall. Vil tro du slipper å tenke såå mye på riktig klaring da. Men uansett vil en Gapless ring vare lenger (tette bedre vs. tid) enn en vanlig ring om du har høyt belasta motor.

Disse ringene bruker flere av mine kammerater på turbomotorene sine.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får det ikke til å stemme at dette er noe bedre,hvorfor får man kjøpt Go Gapless på www.totalseal.com da?

Og hvorfor blir det solgt hvis det skal være så mye bedre å slipe større åpning enn orginalt?

Bilen fungerer utmerket som den er uten større åpning så slik skal den få lov til å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...