Steffan C Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Denne ble skikkelig giftig . Få noe dekor i sølv eller antrasit. Helt perfekt høyde sånn utsendemessig på denne E30'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Den likte jeg, veldig! Skjønner virkelig at justerbart senkesett må til, høyda blei jo nydelig på denne! Har du gjort hjula større eller lagt bilen nedpå? KLarer du evt å lage noe dekor i sølv? Bilen har jo endel "linjer" det er mulig å følge slik at det ikke blir rotete.. og sølv og sort er jo litt stilig! Skikkelig flott at dere gidder å gjøre dette, jeg er imponert har både senka bilen og gjort felgene litt større. har også ordna litt blankere kant på felgene, bredere bakdekk og gjort nederste del av frontfangeren mindre. skal prøve å mekke en annen dekor litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Fiksa litt på denne som går igjen. Sotet lyktene forann, litt sot på rutene og skiftet farge på dekor (sikkert ikke slik sølv du hadde tenkt?)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 kjempeflott! Bilen er super der, men hvis noen kunne fått på litt mer dekor, evt reklame så hadde det vært flott... Sølv striper som dekker mer eller no, vet egentlig ikke hvordan jeg vil ha den, men det hjelper seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå