Gå til innhold

godkjenning av race sete?


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Så lenge det har FIA godkjenningsnr eller TUV papirer og samtidig er forskriftsmessig festet så skulle det ikke være noe problem.

Det var ihvertfall det jeg fikk som svar da jeg spurte om godkjenning av Recaro setet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det har FIA godkjenningsnr eller TUV papirer og samtidig er forskriftsmessig festet så skulle det ikke være noe problem.

Det var ihvertfall det jeg fikk som svar da jeg spurte om godkjenning av Recaro setet mitt.

biltilsynet driter i om det er fia godkjent..det må være e merking i det..cluet er at dette er et slikt ørelapp sete..så sikten blir begrenset til sidene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o hva skjer her med phobucket :twisted: fatter ikke jeg..alle bildene blir sånn :evil:

Du har brukt opp båndbredden din, dvs at det er for mange folk som har lastet ned bildene dine :P Sure greier, derfor er det like greit å mekke seg en Start.no konto, eller annen plass uten slik begrensning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nok ikke godkjent det pga de ørelappene som du nevner og at ikke man kan legge fram setet med tanke på å komme inn bak,hvis ikke du har baksete og skal ha tilsvarenede stol må du også registrere den for to personer

(TROR jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...