TOREBMW Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 lurer på om jeg får dette godkjent på biltilsynet..snakker med flere på teknisk og dem mente dette kunne gå..hmm
TOREBMW Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Skrevet Januar 18, 2006 hva skjer her med phobucket fatter ikke jeg..alle bildene blir sånn
TOREBMW Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Skrevet Januar 18, 2006 brukte det tidligere..ble mye surr der og da
oddis Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Så lenge det har FIA godkjenningsnr eller TUV papirer og samtidig er forskriftsmessig festet så skulle det ikke være noe problem. Det var ihvertfall det jeg fikk som svar da jeg spurte om godkjenning av Recaro setet mitt.
TOREBMW Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Skrevet Januar 18, 2006 Så lenge det har FIA godkjenningsnr eller TUV papirer og samtidig er forskriftsmessig festet så skulle det ikke være noe problem.Det var ihvertfall det jeg fikk som svar da jeg spurte om godkjenning av Recaro setet mitt. biltilsynet driter i om det er fia godkjent..det må være e merking i det..cluet er at dette er et slikt ørelapp sete..så sikten blir begrenset til sidene
Sevenord Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 hva skjer her med phobucket fatter ikke jeg..alle bildene blir sånn Du har brukt opp båndbredden din, dvs at det er for mange folk som har lastet ned bildene dine Sure greier, derfor er det like greit å mekke seg en Start.no konto, eller annen plass uten slik begrensning...
propan Skrevet Januar 19, 2006 Skrevet Januar 19, 2006 Får nok ikke godkjent det pga de ørelappene som du nevner og at ikke man kan legge fram setet med tanke på å komme inn bak,hvis ikke du har baksete og skal ha tilsvarenede stol må du også registrere den for to personer (TROR jeg)
Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2006 Skrevet Januar 19, 2006 Tror ikke han har baksete gitt. Stoler uten vipperygg og bakseter er ikke lov, pga. rømningsveien for de bak blir blokkert. Den må derfor regges som to seter.
///MikkeBMW Skrevet Januar 19, 2006 Skrevet Januar 19, 2006 dei kan og begynde å klage på at det ikkje kan stilles inn til eventuelt andre som ska kjøre bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå