19dude20 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Da har jeg vært å skrevet under kontrakt på ny bil....*gleder meg* Beskrivelse: Stor M-Sport pakke med M-aerodynamikk pakke, sportsunderstell, sportsratt m/multifunsjonstaster og cruise, Navigasjon proff med 16:9 skjerm, soltak i glass, Steptronic, Park Distance Control, Xenonlys, klimaautomatikk, Bluetooth Handsfree til mobiltelefon, Avtagbart hengerfeste, multifunksjonsratt, 17"sommerhjul med alufelger, Nye 17" BMW felger med Yokohama piggfrie, Automatisk avblendbart speil, CD-spiller, el.vinduerx4, stor HIFI-pakke, alarm, midtarmlene, skipose, regnsensor, velourmatter, blank grill. Utstyr: Sommerhjul Vinterhjul Lettmet. felg vinter Lettmet. felg sommer Hengerfeste Xenonlys Takrails Metallic lakk Oppvarmede seter Sentrallås El.vinduer Elektriske speil Servostyring Takluke Klimaanlegg Radio/CD Cruisekontroll Farget glass Bagasjeromstrekk Navigasjonssystem Kjørecomputer Regnsensor Airbag foran Sideairbager ABS-bremser Antispinn Alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Gratulerer, såg meget fin ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Så ut som en pen bil. 320da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 kan jeg spør hva du ga for den? Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Så ut som en pen bil. 320da? Ser sånn ut på eksosen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Gratulerer! Pen den utstyrslisten. Finnes det noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Flotters bil.. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Den var fin! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Såg meget fin ut... Får eg spørre om kor gammel du er?? På nicket ditt trudde eg du var 19 eller 20! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Peeent! Er selv på utkikk etter 320d med så og si samme utstyrsliste (navi ikke så farlig til meg). Ikke så lett å finne desverre. Ser etter modellen før facelift jeg da, så vet dere av noen med ikke over 120k på telleren, samt under 225k,-, ROP UT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Så veldig fin ut den, og ikke minst praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Grattis med ny bil. pen bil det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 fin dieselvogn med det rette utstyret grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Grattis med ny bil ja! Fint med m-tech på E46 jah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå