SteffenK Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Torebmw: Det der er vell en gammel film? Jeg er ganske sikker på at 325 cabben er bilen til en kompis av meg her i Ålesund.. Kan det stemme? Solgte du den hit? (hvis det var din)
Espen|3k Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 Kom på denne filmen nå, leita fælt på dataen, viste seg at jeg aldri lasta den ned, men fant den her da Den er go ass! husker ikke musikken jeg..den er gammal denne filmen..lager flere i sommer som skal bli litt mere underholdene Ikke glem dette da Blir det no treff på deg i år? (Mulig noe jeg ikke har fått med meg her) det kommer en ny film denne uka tenker jeg fra samme år!men denne er lagd litt mere på humor og fjas hehe..satser på å få fixa den denne uka.. Kom denne noen gang? Gamle E30 filmer er stas
BMWPower Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 Helt utrolig at jeg ikke har sitt denne linken før, da det faktisk er JEG som har laget denne filmen!!!! Er ikke noe scorpion eksos på den caben, da den er min gamle cab, som ble solgt til Ålesund ja!!! Meget pen cab.......
BMWPower Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Trodde at den siste sangen (som begynner på 0.46 i sangen) var "DJ zitkus- someone like you" jeg. Men jeg finner ikke "special D - You" noen steder? Noen som har mulighet til å sende over?Beklager Off topic Hvis du fortsatt vil ha denne, så kan jeg sende den til deg. Da jeg har den på dataen fra jeg lagte filmen...
bingo Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 rota fram en gammel tråd her nå er det noen som har denne filmen? linken virker ikke lengre
bingo Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 har sett den før, men er påtide å se den igjen
BMW_Racing Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Prøver å finne den på maskinen. Skal se ka eg kan finna.
BMWPower Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Vett ikke om det var akuratt denne versjonen av filmen, men de ligger alle på youtube.
Torek Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 BMWPower: Fy helsike den første filmen var bra! Mye tøff filming! Man får liksom ikke noe sæææærlig lyst på M3 etter å ha sett på disse filmene heller.. Hva skjedde med den lyselilla M3'n som var vrak på slutten av ene filmen?
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Trur den blei solgt til en som totalvraka den på stord om eg ikkje huksa feil.. Trur det var dødsulykke og faktisk..
BMWPower Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Det var vel den første filmen jeg lagte, synd at vi fikk dato og årstall på alle klippene Ikke at det stemmte alikevel, men men... Den lyseblå/sølv M3`en var min gammle, den hadde jeg pusset opp fra grunn av, lagt mye tid å penger i. Solgte den til en som kjørte seg ihel, rip Trist historie... Du kan lese mer om bilen i min gammle prosjekt trå http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=57369#57369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå