haakon Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 bandwith limit ecceded el no..fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 bandwith limit ecceded el no..fortsatt Prøv den andre linken! http://kristian.kulesider.org/m3video.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 hehe da blir du sikkert skuffet med sånn forhåpninger JEG er i hvertfall ikke skuffet! og jeg hadde store forhåpninger jeg også! RÅTT må jeg bare si! Kunne ikke gjort det bedre selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 det kommer en ny film denne uka tenker jeg fra samme år!men denne er lagd litt mere på humor og fjas hehe..satser på å få fixa den denne uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 kjempetøff film slike videoer med strøkne biler og bra bakgrunnsmusikk er noe man virkelig kan kose seg med Noen som har den "DJ zitkus- someone like you" forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 blir d filmen fra "rednings" aksjonen da tore ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Flott film, med nydelige biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Special D - You (DJ NalleN remix) Special D - You (Ragazzo Remix) Special D - You (Club Remix) Special D - You (Remix) - ukjent Special D - You (single_edit) forskjellige mix'er av denna sangen Edit: Det er Single edit som er brukt i denne filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Special D - You (DJ NalleN remix)Special D - You (Ragazzo Remix) Special D - You (Club Remix) Special D - You (Remix) - ukjent Special D - You (single_edit) forskjellige mix'er av denna sangen Edit: Det er Single edit som er brukt i denne filmen Det er vel ikke Special D som begynner 0.46 på filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Siste sangen er special d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Trodde at den siste sangen (som begynner på 0.46 i sangen) var "DJ zitkus- someone like you" jeg. Men jeg finner ikke "special D - You" noen steder? Noen som har mulighet til å sende over? Beklager Off topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Det er nok special d - you Den som begynner når filmen har runda 45 sek ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Får bare mer og mer sansen for en sprek E30. Personlig liker jeg bilfilmer uten musikk, da halve opplevelsen er lyden av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Personlig liker jeg bilfilmer uten musikk, da halve opplevelsen er lyden av bilen enig!! volumet på musikken må ivertfall være lav! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 er enig at musikken igrunn skulle vært lavere på denne..øvelse gjør mester..litt bakgrunns musikk på neste tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå