SSM Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Også med M88 motor å greier!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Også med M88 motor å greier!!! Den gikk veldig bra med denne M88/3B35 motoren, gikk bedre enn kompisen min sin M3 E30 med S38B36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 M88 er jo en mye grommere motor enn S38 da! Råeste lyd i den! Skal det noen gang mot alle forventninger en 6er nedi min E30M3 så skal det kun vere M88, ingenting annet! Dvs, finner jeg en kommer den nedi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Ja bilen gikk sinnsykt godt med den motoren. Men de vokser ikke på trær lenger.... Dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Ganske fete filmer..har vel ikke flere på lur?..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Har noen som er under arbeid Skal legge dem ut når de er ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Ja bilen gikk sinnsykt godt med den motoren.Men de vokser ikke på trær lenger.... Dessverre... Nei det er det! Skulle likt å hatt en slik i min altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå