krt_ Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Bestilte et par angel eyes fra maxam-tuning.com på mandag i forige uke. Sendte mail i dag for å høre statusen på bestilingen. Da fikk jeg som svar at ordre nr. som jeg hadde fått hos dem var ikke riktig og de hadde ikke register noen bestiling fra meg, selv om jeg har kvitering på at varen er bestilt og pengene overført til deres konto. Noen som har erfaring med maxam-tuning.com? Er forhåpentligvis ikke et jalla firma som lurer penger av folk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Har bestilt der uten problemer jeg.. Jeg forhåndsbetaler aldri til noen firmaer med "tuning" i navnet dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Tror jeg har lært leksa mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 maxam-tuning trodde jeg var til å stole på jeg. Uansett som produktene dems er preget av "universal" og "jalla" så har jeg egentlig bare hørt positive ting omkring dem.. Mange på calibra.no som handler derfra bla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steff Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Bare positive erfaringer me dem. Hadde bestilt noe styling og de ringte å sa at dem bare hadde noe av det inne, manglet en del så de sendte det dem hadde og ringte når dem fikk inn den andre delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Hmm di har vertfal vært snille med meg sår d gjrllrt brdtillinger, men man vet aller vis pengene kan komme rett i lomma på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Hmm di har vertfal vært snille med meg sår d gjrllrt brdtillinger, men man vet aller vis pengene kan komme rett i lomma på dem Fylla igår ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Hmm di har vertfal vært snille med meg sår d gjrllrt brdtillinger, men man vet aller vis pengene kan komme rett i lomma på dem Fylla igår ell? Tror faktisk det var ganske opplysende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 e det mest jalla firmaet jeg har vært borti. bestilte angel eyes fra dem. fikk beskjed om at disse passet noe dem ikke gjorde. fikk nå tilpasset de men fulgte ikke med riktige kabler samt at blinklysa var deff..!! sendte de i retur men har fortsatt ikke kommet nye. fikk svar om at de ikke var hannes problem at jeg hadde bestilt feil. noe jeg hadde fått bekreftet av han at dette var riktige lykter! snakk om å kaste penger i lomma på dem ja! andbefales ikke i det heletatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Fikk pakken i dag. skal på posthustet å hente den snart. Håper alt fungerer nå som jeg først har fått dem. men jeg blir alle fall aldri å forhåndsbetale til dem mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Der var lyktene kommet i hus Alt ser ut til å være i orden utenom en plast ting på 11mm som var knekt, men det skal gå fint å lime, men får se når de kommer på bilen. Får ikke montert de før stormen her nord har herja seg ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå