TOREBMW Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 spør du meg så er 2500 bra pris for disse stolene..man hiver jo nesten stoff stoler etter deg som ikke er skinn..kjøpte et komplett sort innt. til en e36 for 500 i helga skinn og bein som teller for tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Jeg kunne tenkt meg de men da skal jeg trekke de om i skinn eller i samme stoff som jeg har i bilen min nå... Kan du være så snill å veie en stol? Hva er den spaken på siden til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 spakene er til å justere høyde, bak å fremm, og til denn ekstra biten fremme til å sjyve inn å ut med.. er samme gjusteringer som alle andre sport stoler til bmw.. Stolene selges ikke unner 3000kr eller så kan jeg bare ha demm ståene fint på rommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 Bump!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 kan bytte de mot min sparco stol(ny feb 05) brukt ca 1mnd i en sierra og 1800kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 skulle ikke du bytte de i noen gule recaro? seter eller ble ikke det noe aV? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Di setene jeg så på var det no hull i,, koster jo mer å fikse det en setene er verd.. Men har fått bud på 3500kr.. så jeg har holdt demm av til en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 kan bytte de mot min sparco stol(ny feb 05) brukt ca 1mnd i en sierra og 1800kr.. Jeg kan ikke ha en stol,, må ha to vet du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 spør du meg så er 2500 bra pris for disse stolene..man hiver jo nesten stoff stoler etter deg som ikke er skinn..kjøpte et komplett sort innt. til en e36 for 500 i helga skinn og bein som teller for tia Hmm... Virke ikke sånn med tanke på responsen på dette her... Når folk begynner og by 3 lapper for et så og si komplett sports skinn intriør til cab e36... Da begynner jeg og lure. Se link. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=16393&highlight= Kom og hent gratis.. Skal bare kutte litt i det først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Dette har ikke noe med min link å gjøre i det hele tatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Ehh... Et eksempel på hva folk har planer om og gi for skinn... En pekepinn på hva du har og forvente på stoff!! Hadde ikke akkurat baktanker om at dette skulle selge skinnet mitt liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 hehe lillegutt... mulig jeg vil ha de, vi snakkes om det i kveld hvis du ennå har de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 var å hørte meg om to gjuster bare recaro i går,, men han var litt knien med å selge di,, vis ikke kan du å demm ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå