19dude20 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Ønsker å kjøpe m3 speil til e46 touring.... noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 ...kjøp nye. Eg skal montere mine om ikkje lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hva er prisen på det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 M3 speil (orginal look) kr 2690,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 hvor da....? hvis di er så billige så skal jeg bestile med en gang.... er di helt like orginale eller er di "jalla" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 hvor da....? hvis di er så billige så skal jeg bestile med en gang.... er di helt like orginale eller er di "jalla" ?? ikkje jalla! Kjøpte dei gjennom den lokale "fikser alt som har god kvalitet" verkstaden. Kan sjekke kva merke det var. ..men må spørje då mine er til lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 ikkje jalla! Kjøpte dei gjennom den lokale "fikser alt som har god kvalitet" verkstaden. Kan sjekke kva merke det var. ..men må spørje då mine er til lakkering. Hvis du hadde giddi å sjekket det opp på prisw å hvor jeg får bestilt det så hadde det vært supert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 hvor da....? hvis di er så billige så skal jeg bestile med en gang.... er di helt like orginale eller er di "jalla" ?? ikkje jalla! Kjøpte dei gjennom den lokale "fikser alt som har god kvalitet" verkstaden. Kan sjekke kva merke det var. ..men må spørje då mine er til lakkering. Hvor mye kommer lakkeringen på ovex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 AC Schnitzer speil er også vanvittig tøft på E46 med M Sport pakke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Sånne speil skal jeg ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 hvor da....? hvis di er så billige så skal jeg bestile med en gang.... er di helt like orginale eller er di "jalla" ?? ikkje jalla! Kjøpte dei gjennom den lokale "fikser alt som har god kvalitet" verkstaden. Kan sjekke kva merke det var. ..men må spørje då mine er til lakkering. Hvor mye kommer lakkeringen på ovex? ...trur lakkinga av speil var ca 1500,- av ein meget proff lakkfirma. Grunnen til at eg ikkje er sikker på prisen er at eg har ein samlejobb som omfattar lakking av lister på hardtopen til shadowline og lakkiing av speil i silver og stamme og innfesting i shadowline til 3000,- Fikk pris på ca 1200 om eg skulle lakke heile speil+innfesting i silver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Sånne speil skal jeg ha... hehe...det er slike eg har kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 men hvor har du kjøpt di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 men hvor har du kjøpt di? ...fikk ikkje sjekka i dag, sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Okay.. men det går greit... si i fra når du får sjekket det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå