oddis Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Et bilde fra BMW CCN treffet på Våler 05. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 skulle kjøpt den der på flekken ja Kanskje noe å tenke på til din lille familieforøkelse?? hehe..er vel Litt drøy prisen i forhold til det jeg skal trappe barnevogn i men hadde jeg hatt et slikt budsjett hadde jeg glatt kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Feit bil det der ja... Men til 600k så er det vel nesten bare spesielt intereserte som biter på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Du får vel en org e46 m3 til den prisen. Dog da ikke som stv da, men hadde vel heller kjøpt det.. Kanskje ikke med smg kasse og div da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Det står at den selges for 490 000kr (dette kan sikkert diskuteres), ikke godkjent. Siden det er en 2001 mod så koster det jo en formue i hk avgift. Kjøper man bilen og parkerer den til bruksfradraget har minket, eller tar risikoen ved å kjøre med den ikke godkjent så har man en rimelig heftig stv. Uansett- en unik bil i sitt slag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 seriøst tøft, men det er noe som sperrer for meg da biler er ombygd... uansett kor seriøst ombygd det er og bla bla. I og med at touringen ik kommer så m3, så blir det berre meir sperre for meg. Men for all del, hadde ikkje sagt nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Det står at den selges for 490 000kr (dette kan sikkert diskuteres), ikke godkjent.Siden det er en 2001 mod så koster det jo en formue i hk avgift. Kjøper man bilen og parkerer den til bruksfradraget har minket, eller tar risikoen ved å kjøre med den ikke godkjent så har man en rimelig heftig stv. Uansett- en unik bil i sitt slag. Den selges for 620000,- Evt 490000 uten avgifter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 EKS: ta en standard kjedelig utgave av e46 coupe... hva tror dere det koster å bygge den om til m3?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 EKS: ta en standard kjedelig utgave av e46 coupe... hva tror dere det koster å bygge den om til m3?? Det er et bra spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 ...ikkje værst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg vil tro at det vil koste mye! Koster en god del for ett vark evt, og mange deler som da må byttes og ikke minst godkjenninga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 oh jises mann i huset me dann vogna der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Feit bil det der ja... Men til 600k så er det vel nesten bare spesielt intereserte som biter på... Det vil jeg påstå gjelder uansett så lenge det er snakk om et kjøretøy med M3-motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå