Kenneth BMW Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 hehe Ja det er kansje ikke det første man kjøper av RC-utstyr, man bør ha litt erfaringer også. Prisen syns jeg ikke er ille med tanke på at det er en båt og fly samtidig og kan brukes på vann, gress, ja til og med harere underlag ( men da slites skråget). At det følger med alt du trenger som radiostyring, batteri, servoer, motaker ja alt du trenger så er det veldig mye moro for pengene. Jeg husker den gangen jeg kjøpte med min første rc-bil, trur den het wiley willi eller noe sånt. bare bilen koste da ca 1300.- + lader +radiostyring+batteri. trur det kom på 2700 eller noe sånt , og det var i 1984 huff det var lenge siden det Når man kjører rc- ting så må man nåkk regne med at det kommer masse mecke timer også, det er jo det som er morsomt, og vi gutter liker jo å skru litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå