Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
motstand ligger vell i kjør compen. Det er 5v til føleren. selv klart må det gå strøm til føleren ellers kunna den ikke ha følt noe. vist det har vært 5ohm så hvordan kunna den har følt at det har vært så mang grader da?

Uten strøm så funger inger føler

Det var sån jeg tenkte oxo :D

men noen som veit noe om feilen for dette legger seg i hjernen og må slettes før det funker igjen???

Skrevet

Jeg måtte fikse temp.føleren i går etter den hadde blitt revet av. Etter jeg hadde lappet sammen de to ledningstumpene og isolert så godt jeg kunne med noe tape, var fortsatt temperaturen på -37c. Men etter en stund begynte den å stige, å dag morges var den som den skulle. Så det tar tid før den "kalibrerer" seg. Så lapp sammen ledningene og vent et døgn...

Skrevet
Jeg måtte fikse temp.føleren i går etter den hadde blitt revet av. Etter jeg hadde lappet sammen de to ledningstumpene og isolert så godt jeg kunne med noe tape, var fortsatt temperaturen på -37c. Men etter en stund begynte den å stige, å dag morges var den som den skulle. Så det tar tid før den "kalibrerer" seg. Så lapp sammen ledningene og vent et døgn...

Vel nå har det nok gått 4-5 mnd siden jeg fikk det problemet,min blei oxo revet av men det har aldri kalibrert seg igjen.... :evil:

Skrevet

Den kan ha fått en såpass skade att du må bytte den.

Dessuten så høres dette ut som en feil som går igjen, så det burde være mulig å spørre hos en forhandler eller søke seg fram til det på nettet.

De bruker lang tid på å kalibrere seg selv om en må bytte til ny, men det virker ikke som det er funksjon i din i det heletatt Tweety bimma. :roll:

Skrevet
Den kan ha fått en såpass skade att du må bytte den.

Dessuten så høres dette ut som en feil som går igjen, så det burde være mulig å spørre hos en forhandler eller søke seg fram til det på nettet.

De bruker lang tid på å kalibrere seg selv om en må bytte til ny, men det virker ikke som det er funksjon i din i det heletatt Tweety bimma. :roll:

Har bytta føler,den er splitter ny den som er der nå,så med mindre den er ødelagt fra forhanlder så er ikke det feilen desverre :( takk for hjelpen alikevel...håper ikke jeg blir sittande med denna feilen,er utrulig irriterande

Skrevet
motstand ligger vell i kjør compen. Det er 5v til føleren. selv klart må det gå strøm til føleren ellers kunna den ikke ha følt noe. vist det har vært 5ohm så hvordan kunna den har følt at det har vært så mang grader da?

Uten strøm så funger inger føler

Følaren er ein motstand men...

• 7 months later...
Skrevet

Kan det stemme at denne føleren er en gul kontakt? Kom akkurat på det, at når jeg hadde ute venstre luftekanal til bremsene i forbindelse med skifte av rammene til de nye tåkelysa, så kobla jeg fra denne for å få ut kanalen. Hmm, tror dere jeg kom på å sette den i etterpå?

Har vært -37 leeenge nå, men da er det fikset.

Bare holde tunga rett i munnen og hodet kaldt når man skrur :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...