Aguilera Skrevet Januar 19, 2006 Skrevet Januar 19, 2006 Herregud for en trist sak Det er ikke opp til legene å bestemme over liv og død spør du meg, folk har faen meg fått ligge i respirator i 10 år!!!!!!! Før noen har funnet ut at det ikke var håp lenger...i denne saken har hun ligget i et halvt år.. Gi henne en sjangs!
Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2006 Skrevet Januar 19, 2006 Går ikke ann å forestille seg hvilket hælvette faren til den stakkars jenta opplever nå... Først miste kona si, så skal noen hvitdrakta folk bestemme om dattra deres skal leve eller ikke.. 4 måneder er heller ikke lenge! Gi henne en sjangse!!
Gunnar Skrevet Januar 20, 2006 Skrevet Januar 20, 2006 Denne tråden handler ikke engang remotely om bil, og stenges herved. PS: Jeg ser ut for å være alene, men jeg tror _ikke_ legene ville koblet fra en 4 år gammel jente om de i det hele tatt trodde det var en milliondels sjanse for at hun ville få noe brukbart liv. De er vanlige folk i gata de også. Fedre, mødre, naboer, venner. Ikke stygge-slem som kun er ute etter å ta oss.
Anbefalte innlegg