Aguilera Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Herregud for en trist sak Det er ikke opp til legene å bestemme over liv og død spør du meg, folk har faen meg fått ligge i respirator i 10 år!!!!!!! Før noen har funnet ut at det ikke var håp lenger...i denne saken har hun ligget i et halvt år.. Gi henne en sjangs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 4månder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Går ikke ann å forestille seg hvilket hælvette faren til den stakkars jenta opplever nå... Først miste kona si, så skal noen hvitdrakta folk bestemme om dattra deres skal leve eller ikke.. 4 måneder er heller ikke lenge! Gi henne en sjangse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Denne tråden handler ikke engang remotely om bil, og stenges herved. PS: Jeg ser ut for å være alene, men jeg tror _ikke_ legene ville koblet fra en 4 år gammel jente om de i det hele tatt trodde det var en milliondels sjanse for at hun ville få noe brukbart liv. De er vanlige folk i gata de også. Fedre, mødre, naboer, venner. Ikke stygge-slem som kun er ute etter å ta oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg