Gå til innhold

Photoshopping av bilen min.

mAZE
 Share

Hvordan skal jeg ha felgene og nyrene på bilen?  

48 stemmer

1. 1. Hvordan skal jeg ha felgene og nyrene på bilen?

• Skal jeg ha felgene og nyrene som de er?
      15
    • Skal jeg ha samme farge på nyrene men skifte farge på felgene til sort?
      8
    • Skal jeg skifte farge på nyrer og felger, da begge til sort?
      25

Anbefalte innlegg

Bilen min passer faktisk veldig bra med de bbs felgene der. Meget bra. Men synd de ikke er noe kant på de.

Noen som har noen slike felger liggende i 19" eller?

Har da evt snart noen strøkne Breyton Magic felger til salgs, men ikke noe er bestem her.

Takk for bidragene Arild. Bare å lage fler om du kommer på noen. Har ett par øyelokk jeg skal få montert også her bare det blir varmere i været.

Da er det bare å sende breyton felgene til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Få på originale krommede nyrer og hiv den nederste leppa på frontspoileren. Det er mitt klare råd...hvorfor skal så mange fikle med noe av det som gjør BMW til BMW?

Må legge til at det verste jeg ser er folk som sveiser/sparkler igjen emblemene på panser og bakluke...*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke at den luftinga har noe på en e36 å gjøre egentlig, men var ikke ille..

Ringte til de som skal lakkere felgene mine i dag, pulverlakkering, og de sa at det ble kant om de skulle lakke to farger på felgen.. Så da spøker det litt for sorte med blank kant.. Så da blir de vil i vanlig farge og kanskje til salgs..

Joachim ///Cabriolet: Hvor mye vil du gi for felgene a? De er da dønn strøkne. Får jeg ikke nok så beholder jeg de. :)

Hvilke felger har du brukt på det siste bildet Arild? De så jo litt tøffe ut. Fått bort antenna også ser jeg. :) Blir endel jobb for å fjerne den da. Må vel lakkere opp igjen hele skjermen da.

Passer med mørk leppe også, så har da noen muligheter ser jeg. Får se hva det blir til..

Csiturbo: Lommeboka strekker seg langt på denne bilen her. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få på originale krommede nyrer og hiv den nederste leppa på frontspoileren. Det er mitt klare råd...hvorfor skal så mange fikle med noe av det som gjør BMW til BMW?

Må legge til at det verste jeg ser er folk som sveiser/sparkler igjen emblemene på panser og bakluke...*grøss*

Kromma nyrer, bob bob.. Står ikke helt i stil med resten av bilen. Nederste leppa er jo en m3 gt leppe (dog da rieger), så den er vel bmw.. Så hvorfor kaste den?

Ang emblemene, de er ikke sveiset igjen, så hvorfor dra opp det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kromma nyrer, bob bob.. Står ikke helt i stil med resten av bilen. Nederste leppa er jo en m3 gt leppe (dog da rieger), så den er vel bmw.. Så hvorfor kaste den?

Ang emblemene, de er ikke sveiset igjen, så hvorfor dra opp det her?

For å klargjøre litt: BMW-nyrene er i utgangspunktet i chrome så hvorfor lakkere dem? GT-leppe er litt "fast'n'furious" i mine øyne og jeg syns bilen din hadde vært finere uten - derfor jeg skrev om den. Det siste avsnittet var kun en digresjon. Har ikke noe med din bil å gjøre. Bare kom på det nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyrere er orginalt sort på min.. De er vel det på en shadowline?

Uten gt-leppa blir bilen utrolig naken foran der. Har den ikke på nå og det ser rart ut! Så må nok, dessverre for deg, beholde den på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par forslag fra meg... Det kommer kanskje ikke som noen overaskelse at jeg har valgt akkurat disse alternativene :roll:

Saken her er at bilen er såpass flott i utgangspunktet (jeg synes dette er en av de aller, aller flotteste Compactene i hele verden...) at det er synd å forandre mer enn detaljer.

Jeg glemte å forandre på nyrene, men synes at de bør være org. farget krom (viktig for identiteten til en BMW synes jeg).

Compact1.jpg

Compact2.jpg

Compact3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de breyton felgene som sorte og blanke.. Men var jo så synd ang kanten som ble, og det ble visst en god del ekstra i prisen også.

Så det siste bildet ditt Henrik var jo supert.

Gule frontlykter?? Bombe. :D

Litt kult var det jo, men litt kræsj i øynene mine.

Skal jeg ha helt blanke felger, eller da slik de er nå, så kan det hende det blir blanke nyrer, for da blir det blank IC, nyrer, felger og potter. Så det går jo. :)

Supert å høre at du liker bilen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett igang å lakk felgene dine med grått senter. Det tror jeg blir fantastisk! Mitt råd er at du lakker dem i BMWs egen Delphin Grau met. Deretter høyglanspolerer du kanten selv. Dette har jeg gjort på flere felger og kan godt lære deg hvordan du gjør det. Resultatet blir jo lekkert.

CIMG0117.jpg

En lett soting av framlykter er også noe jeg ville prøvd, kombinasjonen blir sikkert MEGET bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en del rundt Skreia/Lena traktene mAZE men jeg har aldri sett bilen din.. Er det bil du bare bruker på sommeren og når det er god vær eller? :)

Det er kun en sommerbil.. Når det er fintvær så er jeg mye ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett igang å lakk felgene dine med grått senter. Det tror jeg blir fantastisk! Mitt råd er at du lakker dem i BMWs egen Delphin Grau met. Deretter høyglanspolerer du kanten selv. Dette har jeg gjort på flere felger og kan godt lære deg hvordan du gjør det. Resultatet blir jo lekkert.

En lett soting av framlykter er også noe jeg ville prøvd, kombinasjonen blir sikkert MEGET bra :wink:

Breyton Magic tror jeg ikke blir passen med de fargene, Men en høyglanspolering kunne vært på sin plass. Men hvordan blir dette når jeg skal pulverlakkere felgene? Er det fortsatt mulig å polere de?

Og en soting av frontlyktene skal nok gjennomføres, men det blir litt error på EU'n i August. Men det er vel det minste problemet. :) Og som skrevet på forrige side så har jeg også noen øyelokk liggende som skal på. Bare det blir bedre temp ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...