TrondK Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Veldig tragisk ja. Har heldigvis asc og det derre på min E46. Funker veldig bra. Nesten umulig å få sladd..., men kan selvfølgelig tas av heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Leser man godt etter så virker det som "alle" i e34 omkom, for tipper det bare satt én person i den. Det var 3 stk som var lettere skadet står det, tipper at de ikke satt i e34, men i den traileren og den andre personbilen som var involvert. Tragisk er det, men fronter du med en trailer i 80+ sone så ligger man tynt ann uansett type og årsmodell personbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Kjøre BMW uten antispinn er bare skummelt når det er skikkelig vinterføre og glatt som faen. jeg syns det er litt slitsomt, for da må man konsentrere seg veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Kjøre BMW uten antispinn er bare skummelt når det er skikkelig vinterføre og glatt som faen. jeg syns det er litt slitsomt, for da må man konsentrere seg veldig Den erfaringen har jeg absolutt ikke når det gjelder min Touring, er kun diffbrems på den. Kan vel ha litt med at den er stor & tung som gir den godt feste på alle hjulene . Forøvrig så er det jo bare bra at folk konsentrerer seg i trafikken, beg. å bli vel mange hjelpemidler på tre bokstaver syns jeg. Men for all del, antispinn redder liv, men det gjør også oppmerksomhet og konsentrasjon . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Syns nå bilen ikke er no værre en andre jeg da,litt konsentrasjon krever det jo seff men går a bra det... Skremmende bilde da,neste lik farge som min..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Det er en av di verste kollisjonene jeg har sett på LENGE! Herrefaen hvor den var deformert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 tragisk når sånt skjer! Men sånn er livet Einig med Gunnar i at E34 er ganske trafiksikre biler! Men når dei først sleppe, sleppe dei også til dei grader! Har sloppe i 80 - 120 for meg.. Og det er ikkje noko morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Den var jo færdi presset jo. E ser en ting som er bruk bar i fra bilde. Bak spoileren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Den var jo færdi presset jo.E ser en ting som er bruk bar i fra bilde. Bak spoileren. Usmaklig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 veldig tragisk når sånn skjer! dypeste medfølelse til de på rørende,kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Ja e veit at e var litt hard i sta med spoileren tingen. var ikke sånn meint Selv klart det er tragisk når det skjer sånt. Å særlig når en person dør. Får nesten frysninger når man ser sånn. kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 det kan ihvertfall sies at uansett åssen bil man kjører, og uansett om utstyret er der, så er ikke det noen trygghet! hvis det er glatt nok kan dette skje hvemsomhelst! kjør forsiktig dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå