ChrZZ Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Og med "ledningsnettet", så snakker vi om ....? Jeg har en 91mod E36 318i, uten noen form for knussel (ingen alarm eller noe slikt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Bare at du vet hvor ledningene er til tenningen blinkelys vinduer osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Aha... men det vet jeg ikke Jaja...blir det noe kjøp, så blir det nok en langhelg. Mye av inventar som må strippes vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 sportsluftfilter, selger du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Nei det gjør jeg ikke. sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå