Michael Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 da ville jeg skrudd ut startern og målt både releet og motorn hvis du ikke får til det i bilen du bør også sjekke den store ledningen fra starteren til batteriet, siden det klikket i releet så er det spenning der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 har du prøvd å bytt hjerne på den.har merket at mange som har 325ix har sånn syntomer så er hjernen som har røki. Skal gå an å kjøre starter som bare f.... selv om hjernen har røki, skal det ikke? Jeg vil tro at det er startern eller innslaget som har fått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 ja var det e og sa til en kar på forumet at Starteren går ikke igjenom hjernen. E meiner selv at starteren har egen ledningsnett. Det vi hører seier vi vidre. vist man ikke har fått bevis på det motsatte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 kan være innslaget i starteren da...det var det på min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 hvis dere er enige om at det er startern/innslaget som har kvelda, er det noen som har en brukbar komplett starter liggende billig? evt. har noen andre forslag på hva som kan være feil her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 hvis dere er enige om at det er startern/innslaget som har kvelda, er det noen som har en brukbar komplett starter liggende billig? evt. har noen andre forslag på hva som kan være feil her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 jeg har Starter. m20 b20 og b23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 ke du vell gi? har ikke peiling ka dem ligger i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 er en annen som har liggende strøken komplett starter, han skulle ha 500 for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 får du bytter start så annbefal jeg deg å. For å finn ut om den er inn slåeren er gånd. Sett på tenningen på bilen. Ta en skru jærn å sett skru jærnet imellom 2 polene på startmotoren da skal den slå inn å startmotoren. Prøv det her å se om det er startmotoren som er feilen eller ikke. vist det går så er det innslåeren som er gåend. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå