Gå til innhold

Bygge Basskasse


Anbefalte innlegg

Kjør som Kenneth skrev. Bruk ett godt trelim. Og vist vil være enda mere nøyaktig fuger du rundt inni kassa med sica. Husk å forborre siden MDFèn er ganske porøs på langs. Literene som er oppgitt til elementet er inni kassa. Så husk å regn ut målene inni. Skal du ha en lukket kasse legger du watt luftig rundt i hele kassa. Skal du ha portet kandet være greit å legge den langs veggene enten lime den fast eller stifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på Rockford sin hjemmeside, så finner du noen byggetegninger på basskasser. De kan i alle fall gi deg noen ideer på design! Jeg brukte disse selv når jeg bygde. Målene de oppgir er ikke til å bli kloke på, med du får i alle fall oppgitt et anbefalt volum, så da kan du regne litt på resten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan og få tak i teikningar på forskjellige kasser alt etter element og volum med oppgitte mål som du kan bygge etter.er ikkje heil sikker kor du får tak i desse,men høyr med leverandører eller nettsider til forskjellige typer leverandører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen Rockford 12" er det?

Jeg har org. tegninger til en 8 ohm's Rockford Fosgate 12" Punch liggenes.

Det er firkantet kasse (ikke skrå front), som spiller utrolig bra til det ellementet i allfall.

Det fulgte med papirene til elementet når det ble kjøpt for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...