Gå til innhold

Bygge om 520iA til 540iA


Nils Jørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Snadder! Jeg visste ikke at e34 ble levert med elektrisk justerbart ratt :shock:

Kan jeg få spør hva du måtte gi for den?

Jeg vurderer sterkt å hente en 540 delebil fra Tyskland (eller Sverige), men jeg vil helst ha 6trinns manuell..

Har du bilder forresten?

Det viste ikke jeg heller! Det er minne på det også.

Å at alt fungerer er desto bedre!

Ga 25000,- SEK

Bilen er gått langt, men er veldig godt vedlikeholdt virker det som.

Ligger ett par bilder under "Mine Bmwer"

Gruer meg litt til å flytte over ledningsnettet med tilhørende utstyr :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det viste ikke jeg heller! Det er minne på det også.

Å at alt fungerer er desto bedre!

Ga 25000,- SEK

Bilen er gått langt, men er veldig godt vedlikeholdt virker det som.

Ligger ett par bilder under "Mine Bmwer"

Gruer meg litt til å flytte over ledningsnettet med tilhørende utstyr :-k

Ikke værst! Billig var den også! Det er jo nesten fått :wink:

Har du vært i dialog med biltilsynet? Jeg skal snart ta meg en prat med dem...best å ha ting i orden :wink:

Har du det "lille" ledningsnettet i 520en din kanskje?

Det er skiftet ledningsnett på bilen min, så jeg håper det meste ligger klart..Var litt av en jobb (heldigvis var det meste i orden da jeg fikk bilen:) ), spesielt dersom det er slurving med merking...MEN er du strukturert og har koblingsskjema går det nok fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snakket med dem enda. Bilen kom til Norge i 97,så har litt tid på meg jeg også.

For å være helt ærlig, så aner jeg ikke om jeg har det "store" eller "lille" ledinsgnettet :roll: Hvordan finner jeg ut av det? 520en har endel el.utsyr den å,men ikke så mye som 540en. Er ikke enlkest å bytte komplett ledingsnett? Eller tar man kun over det som er nødvendig.

Forklar gjerne,for dette har jeg aldri gjort før... (ledningsnett biten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snakket med dem enda. Bilen kom til Norge i 97,så har litt tid på meg jeg også.

For å være helt ærlig, så aner jeg ikke om jeg har det "store" eller "lille" ledinsgnettet :roll: Hvordan finner jeg ut av det? 520en har endel el.utsyr den å,men ikke så mye som 540en. Er ikke enlkest å bytte komplett ledingsnett? Eller tar man kun over det som er nødvendig.

Forklar gjerne,for dette har jeg aldri gjort før... (ledningsnett biten)

Oki..Jeg er ikke helt sikker på konkret hvordan du ser det..Hvilken modell er bilen din? I min bil ligger det endel løse koblinger inni midtkonsollen, som sikkert er til diverse ekstrautstyr..

Du kan sikkert se det under baksetet også, dersom du sammenligner..Jeg kan slenge ut et bilde senere..

Men dette er det sikkert mange som kan bedre enn meg;)

Det er nok enklest å bytte hele ledningsnettet..Jeg var ikke med på å bytte ledningsnett i bilen min..Men jeg kjenner godt han som gjorde det og han hadde litt trøbbel..

Jeg kjøpte den etter det var skiftet..Det eneste jeg har gjort er å fikse diverse elektriske småfeil.. Men det er MYE ledninger i e34 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

520en er sen -91 og 540 er tidlig -94.

Tenker mest på antispinn å de greiene der! Tror det kan bli litt tricky...

Har ikke studert så mye enda,driver bare å "sonderer terenget"

Men man får det nok til. Har fått PM fra ett par karer som mer en gjerne svarer på spørsmål ang. ombygging av 520 til 540. De hadde akurat gjort det samme. Så det var jo supert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

520en er sen -91 og 540 er tidlig -94.

Tenker mest på antispinn å de greiene der! Tror det kan bli litt tricky...

Har ikke studert så mye enda,driver bare å "sonderer terenget"

Men man får det nok til. Har fått PM fra ett par karer som mer en gjerne svarer på spørsmål ang. ombygging av 520 til 540. De hadde akurat gjort det samme. Så det var jo supert :D

Det høres bra ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...