te em Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Bilakrobatikk på sitt beste http://video.google.com/videoplay?docid ... uzu+gemini Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Flygende isuzuer, hehe... Noe har gått tapt med årene innenfor bilreklamer. Det her var rett og slett god underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Morsom bilreklame det der ja! Men var ikke vanskelig å se at alt sammen er redigert.. Blandt annet så var mange av bilene totalt førerløse, og så var det jo forholdsvis mye av det som ikke lar seg gjøre i virkeligheten, det meste går jo, men mye av det kan man bare drømme om å få til! Morsom var den i allefall, selv om det ikke kan kalles bilakrobatic når alt er redigert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Sjukt bra.. Men som "bmw_728i" seie, mykja var redigert.. Men nykje av det går faktisk ann å gjere! Blant anna det der med å kjøyre på to hjul osb... Kul film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Jeg fikk hvertfall lysst på en Gemini nå ...øøøh....not Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Hadde tatt den bilen om noen hadde kasta den etter meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Hadde tatt den bilen om noen hadde kasta den etter meg... Sikker på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Hadde tatt den bilen om noen hadde kasta den etter meg... Sikker på det? Hadde du? Den er ser jo ut som en dass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Hadde tatt den bilen om noen hadde kasta den etter meg... Enig Så var det det med troverdigeten, kan man klage hvis transportmidlet bryrer sammen . Hvis man prøver seg på noen sånne hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Redigering? PØH! Dette var bare en vanlig dag på jobben for en gjeng syke japanske driftere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 men er det bare jeg som får flashback fra den gamle saab 900\9000 reklamen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 hahahaha den var rå.gikk nesten lyst på en sånn til lekebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas.B Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Hehe. arti film, men skjemtes nesten litt av musikken. som de sier på trøndersk "helsprængt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Selv om Isuzu ikke kan lage bil, så kan de iallefall lage rå reklamer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 ...flott dette! Sikkert avhopparar frå formasjonsflyging avd. i det Japanske luftforsvaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå