krt_ Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Monterte nettopp mine nye FK angel eyes. Det fulgte med et sett ledninger som skal kobles til batteriet, noen som vet hva disse er til? Lyktene funker fint uten alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Samme erfaring her, men i følge andre så lyser ikke ringene uten å koble på den ledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Hehe.. pussi. mine lys slår seg ikke automatisk på når man vrir om tenninga. Kanskje det har noe med det å gjøre. ikke vet jeg.. heh men de funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Jeg har heller ikke automatiske kjørelys, men det tror jeg svært få med tysk-importerte E36 har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Sikkert der det ligger da. Min er også importert selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Tror egentlig ikke det, for jeg mener f.eks Dr_S også har importert bil, men måtte ha ledningen. Jaja, så nøye erre vel ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Mener å ha lest et sted at man kan få problemer med check-kontrollen hvis man ikke bruker det.. For di som har check-kontroll da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Jeg måtte ha ekstraledningen for å få lys i ringene. Min er importert, men har automatiske kjørelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå