Divine Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 amerikanere er vel myke med super servo? hørt en beskrive amerikanske biler som å styre en smørklatt i en varm steikepanne. men det gjelder vel helst de gamle utgavene Japp.. kjørte Trans AM'en til en kompis av meg her om dagen. Det er som og ratte rundt med en Olje tanker.. Gynger og står i som bare den. OG du har dø gang på 15 cm begge veier Du har hår på brøste når du kjører i over 100 med den for og si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Å herregud så bra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 nå skal jeg bare frempå og si at en trans am bør være grei å kjøre med, min gamle caprice -79 sedan me ballongdekk var faktisk usannsynlig stabil i høyere hastigheter, nå hadde jeg jo og et CL-option da, (politibilunderstell) men en trans am er jo en sportsbil, det er ikke den gamle familiecruisern jeg kjørte da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 nå skal jeg bare frempå og si at en trans am bør være grei å kjøre med, min gamle caprice -79 sedan me ballongdekk var faktisk usannsynlig stabil i høyere hastigheter, nå hadde jeg jo og et CL-option da, (politibilunderstell) men en trans am er jo en sportsbil, det er ikke den gamle familiecruisern jeg kjørte da... he he he.. joda.. Sport, rett fram på 12 felts vei eller noe.. Hadde heller satt meg i en trille bår i 200 en den i 100 vet jeg *ler* Kansje ikke så ille , men ja.. en merker at bilen er bygd litt anderledes en de er nå.. For ikke snakke om setene i den. Det er faen i meg et kappitel for seg selv. De buler utover, ikke in over. Så er de av skinn, så du sklir nesten ut av sete i den minste sving. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 hehe,... kongefett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 hehe. den er gammel da.. men ja jo.. fortsatt tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå