Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Noen som har prøvd de borra og slissa Gruppe N skivene, sammen med ferrodo klosser? Hvordan er de? Vurderer å kjøpe det til turbobimmer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Har kjøpt meg de skivene jeg,men har ikke rukket og montere det.Tenkte jeg skulle kjøpe meg greenstuffklossa og montere i samma slengen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Fortell oss hvordan det bremser da! De ser bøse ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Jeg har prøvd både green stuff og ferodo racing klosser og heretter monterer jeg ikke greenstuff om jeg fikk godt betalt engang. Ferodo klossen kombinert med Black Diamond skive var helt rått sammenlignet med green stuff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Har hørt at greenstuff ikke gjør stort annet enn å ikke støve.. så det stemmer det altså. Det jeg prøver å få skaffe meg er bra bremser med papirer på at de er godkjent for den motoreffekten jeg kommer til å få. Et sted mellom 200 og 250 hk. Og jeg er ikke millionær Så noe alpina kit er uaktuelt.. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå