Lien Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Var det de beste bildene du fikk til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Du har PM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Lien::: Jeg har utrolig mye og gjøre om dagen så får aldri tid til og ta bilder av den i sol lyset Men kan låve deg at jeg skal ta bilder av alt i helgen.. Mvh Thomas =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Jeg har fortsatt ikke fått solgt bilen min pga regkjedet.. Jeg må få bilen bort fort eller's går den bilen jeg skal ha bort for meg så senker prisen med 10k Bilen selges nå sånn som den er for 39,999,- (((BILLIG)) Ring Thomas på 91178147 hvis dette frister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Har kjøpt inn alle nødvendige deler til og bytte kjedet alle delene følger med bilen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 hva er galt med reg.kjede? bare å bytte det så er alt i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 bilen går ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Bare og bytte bilen går som en kule!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 så bilen står helt stille nå? den starter ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Bilen starter alt er i orden det bare rakkler når man kommer over 3000 omdreninger.. bruker bilen til jobb vær dag!! =)=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hvilke deler har du kjøpt til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Bilen starter alt er i orden det bare rakkler når man kommer over 3000 omdreninger.. bruker bilen til jobb vær dag!! =)=) lite smart når reg.kjede er slakt!!plutselig sitter du med bil uten motor! men da kan jeg kjøpe karroseriet for 15 tusen kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Hihi.. Det går så fint så må bare passe på litt. Har bytta strammeren ble litt bedre men det er en liten slakk i kjedet og det skal ikke mere til en en liten ulyd så blir folk redde og gidder ikke og kjøpe bilen =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 hva slags deler som følger med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Alt er kjøpt hos stenshagen. pakiningsett kjedet kjedestrammer De sa at det var alt man trengte for og bytte alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg