aakarol Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Bestillte meg blå universale angel eyes ringer hos maxam tunning.Monterte dem og tok meg nokre runder,plutselig såg eg blå lys i speil, Og da var de berre å stoppe. Purken samman ligna bilen min med en politibil,og det vart 2000-, i bot for nokre blå ringer i lykta!Og i bota sto de "Kjørte med blå lys" Noke meininger? Ulovlig er det nokk..men 2000-, for nokre små blå ringer som lyser?øøhhmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Klage hadde jeg gjort De burde heller konsentrere seg å ta de som er riktige krimminelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 dette ble dyre parklys! hadde klaget jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Klage hadde jeg gjort De burde heller konsentrere seg å ta de som er riktige krimminelle. heilt enig!ikkje faen om dei tar dissa stygge volovane som ikje er eu ok,og ikkje har verken orginale skilt eller fjører på bilen.. Men en stakkars bmw med noken små blå angel eyes skal dei ta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 dette ble dyre parklys! hadde klaget jeg og! ja,kunne som sakt kjørt meg sjikkilige angel eyes omtent...Ja,mandag ringer eg å seier at ej nekter å betalle 2000-,,og dei frå heller opprette ei sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Må seie meg einig med folket her! Hadde nok klaga eg også! Purken har faen meg betre ting enn å gjere enn å stoppe alle som har "feil" lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 hvorfor kan man ikke bare kjøpe noen lys som er lovlige med en gang.... ??? folk må lære seg å bruke hodet sitt litt mer... ( men jeg er enig i at det er kjipt å go bot på 2000 kr.. det var bare sært.. en advarsel hadde vært mer passende) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 hvorfor kan man ikke bare kjøpe noen lys som er lovlige med en gang.... ??? folk må lære seg å bruke hodet sitt litt mer... Lover er jo til for å brytes Men meine bota for feil lys er 1500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 vet ikke om det ble bot for å kjøre med blålys! som i å etterlikne politiet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 hvorfor kan man ikke bare kjøpe noen lys som er lovlige med en gang.... ??? folk må lære seg å bruke hodet sitt litt mer... ( men jeg er enig i at det er kjipt å go bot på 2000 kr.. det var bare sært.. en advarsel hadde vært mer passende) Dei brude no informert om at dei var ulovlige da...sto ingen plass at dei va ulovlige...å på bilde viser de sovidt at dei e blå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 vet ikke om det ble bot for å kjøre med blålys! som i å etterlikne politiet? Dei samanligna bilen med eit utrykings kjøretøy.Han eine purken jekk inn i bilen min å spurte dei som satt på om die heller ville sitte på me en sjikkili politibil,og lovli en:P....menne sto som sakt i bota "Kjørte med blå lys"...Kunna sikker like grett hatt blå lys på taket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Noken som veit korr ej finne lova om lys på biler?og satsane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 http://www.lovdata.no/all/hl-19650618-004.html#13 Finner sikkert noko der vist du leite lenge nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 skal heller betale 2000-, istaden for å finne noke der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Hehe... skjønner deg JELVIG godt! Men det er sånn staten får inn peng, folk gid ikkje lese dei uoversiktlege lovene deira! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå