Gå til innhold

2000,- i bot for blå angel eyes!!!


aakarol
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Men skal ikke de oppgi hvilke paragraf av loven du har brutt? Mener det er slik at når de skal skrive ut en bot, må de oppgi paragrafen på den loven du har brutt, slik at du skal kunne lese loven du har brutt, og slik at de ikke finner på lover selv.. Men uansett så burde han "tøffingen" sjønne såpass at dette ikke var noe utrykknings bil, for de har blålys i grillen, ikke i lyktene, og har også lys bakover.. du kan f.eks klage på at han bare gikk inn i bilen, og at han kom med en uriktig påstand om at han hadde gitt advarsel.. noe han heller ikke har lov til.. så jegslenger meg på resten her, ikke gi deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel noe med at det ikke er lov og sette på blå lys på bilen. Verken i park lys, dioder på spylerene, eller neon inni eller under, når man kjører.

Tror vel også at politiet så at det ikke var utrykknings kjøretøy du hadde, men de er dritt lei av alle som kjører med blå lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ha blåt lys fra cd spilleren men ikke nede ved beina..litt teit da,lyser ganske bra fra spilleren min..Å polti har stoppet meg ganske mye før,jobbet natta :) du burde klage å se hvordan det går,man taper ikke noe på det..hvis du ikke går i retten da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,jaa..men dei va vell litt mer blå akti en Xenon!menmen...får høre i morgon,so skal eg ji beskjed på tråden!

Mine Xenon er 6500K og mine EA er 6500K....så dersom eg får trøbbel så må dei klage på Xenon som blålys og.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan kanskje ikke bli tatt for fargen men er ringene merket :wink:

3.1 Lyktene skal tilfredsstille minst ett av følgende krav:

a) Være E-merket med symbolet A i henhold til ECE-reg.nr. 7, serie 01, tillegg 4, rettelse 2.

B) Være e-merket med symbolet A i henhold til direktiv 76/758/EØF, som endret ved direktiv 87/354/EØF og direktiv 89/516/EØF.

c) Være godkjent og merket i henhold til annen standard med tilsvarende krav som i alt. a eller b.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...