jørn_318i Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 DYNAMITT!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Da var de fjernet. det siste bildet er tatt før jeg satte dem på, finere uten! Var ikke så vanskelig, varmet opp med hårføner og rev av! Limrestene gnikket jeg bort med tommelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 ...varm det litt med ein fønar eller varmluftpistol, så kan du etterpå bruke ei sterk fiskesen og skjere/sage dei lause. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 OT: Har du glemt å betalt vei avgift noe sånt? (Feil farge på skilt merke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 OT: Har du glemt å betalt vei avgift noe sånt? (Feil farge på skilt merke) Her er teksten som er over bildet! "det siste bildet er tatt før jeg satte dem på, finere uten! " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Og det hadde vel også vore litt merkeleg å bytte frå m3-speglar, tilbake til originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 ja stemmer. dume meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Ble pent det der. Jeg gjorde det på den tunge (dyre) måten, bytta lyktene istedet Syns også det er desidert penest uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Mye penere uten ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå