-Sammy Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Syns å ha sett ertstattningsringer i forskjellige farger et sted, men husker ikke hvor. Jeg er altså ute etter noen angeleyes med *litt* rødfarge isteden for blå/hvit. 4dørs e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 tror ikke du har lov å kjøre med rødt i lysa..En her på forume hadde blå angeleys å han fikk 2000kr i bot..Bare så du vet det,sjekk reglene før du kjøper dem hvertfal,kjipt å få bot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Joda er klar over reglene, og at mange kjører rundt med blå-hvite ringer men ikke får bot, ihvertfall ikke her omkring. Derfor vil jeg ha noen som er rød-hvite, altså ikke knall rød/ blå(sånn som han som fikk 2000,- i bot) 50% av de jeg ser har blåhvite angeleyes, så rød-hvite burde da ikke bli det helt store problemet, etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Aldri sett noen andre farger enn blå/hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 rød farge på framlys er jo helt idiotisk! røde lys hører hjemme bak på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 krt_:Aldri sett noen andre farger enn blå/hvit Der er jo alltis de gule da. paulsen brothers: rød farge på framlys er jo helt idiotisk! røde lys hører hjemme bak på bilen! Siden når hørte blå parklys hjemme foran på bilen da? Noen typer xenon lys ser og røde ut, de vanligste på litt avstand. Håper ikke dere tror jeg skal ha knall RØDE angeleyes, jeg vil ha angeleyes med et *hint* av rødt, istedenfor blått. Slik de blå-hvite som så uendelig mange har, så ser de mer hvit ut enn blå. Altså så vil jeg ha noen som ser mer hvit ut enn rød. seriøst ingen som skjønner ? Der er flere typer, de som er veldig lite blått i, og de som resulterte i 2lakens bot. Ergo: Jeg lurer på om der finnes lykter som har et snev av rødt i seg. Eller om det er noen som har sett de erstattnings-ringene som kommer i flere farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 kanskje ringe nokre leverandører å høyre me dei om dei veit om eller kjenner til akkurat det du vil ha?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Sjekk på Ebay.com. Mener å ha sett det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Sjekk på Ebay.com. Mener å ha sett det der jepp Mener også å ha sett på www.ebay.com i alle slags farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 så ikke røde,men grønn,blå å gule..kan jo sette i ringer,en av hver farge,da blir det ikke likt som noen hehe..neida bare fleiper,sorry har aldri sett røde,sier ifra hvis jeg ser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 om du har angel eyes lykter med pærer så kan du bytte ut pærene til noen som er røde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Derja Takker så meget folkens, skal tråle Ebay litt da. Poster hvis jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Dersom du ønsker røde angel eyes, vet jeg MAXAM-TUNING selger Angel eyes lamper, hvor du selv kan bytte pærer i! kan bytte til alle type farger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 hva er poenget i å kjøpe lys man vet er ulovlige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå