Jarle Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Fikk svar fra Lumma nu... "Not Fiberglas,this is PU-RIM Quality!!" Er det en slags plast kvalitet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Synes det er finere uten leppe jeg...Jeg synes designet blir for trappete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Må nok finne en annen leppe... Er glassfiber denne... vet ikke om jeg har så veldig lyst på det igjen... Hadde det før på golf iv'n... Rieger sin er vel garantert plast da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 Ingen som vet hva slags materiale dette er?: PU-RIM Quality Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Det er plast ja... venter på leppe fortsatt... betalt og alt... Bestilte 29. januar... er vel rett rundt hjørnet forhåpentligvis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvem av leppene bestilte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 GS selger lumma, autoart. hele lumma-pakken min ble kjøpt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 Ble denne her fra Lumma... : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 Fått leppa i dag... Lurer på hvordan jeg skal gjøre det med de luftinntakene på leppa? Skal jeg ha netting bak? Er jo sort plast netting i fangeren. Eller ikke ha noe der i det hele tatt? Vanskelig dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Svart finmasket netting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 Ja, lurte på svart netting jeg og... da kanskje sølvfarget blir altfor dominerende... blir vel ikke så pent og ikke ha noe der i det heletatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Var sånn uthuling til lumma merka midt på fronten på leppa... det var jo ikke så pent... pluss at det var en liten skade på den... men den er hos lakkerer nå, og han skal fjerne den gropa og ordne den biten som var slått av... men nå begynner det å gå litt lang tid da... Klar for å få på leppa nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ahh... endelig... på tirsdagen fikk jeg igjen bilen med ferdig montert leppe... nå kan sommeren komme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Bilder!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Ja, kom med bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå